ورزش های جدید المپیک ۲۰۲۰ [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

اخیرا کمیته بین المللی المپیک برای بازی های المپیک ۲۰۲۰ پنج ورزش جدید را به لیست رقابت ها افزوده است.

ورزش های جدید المپیک 2020 [ویژه المپیک ریو 2016]

climbing

اخیرا کمیته بین المللی المپیک برای بازی های المپیک 2020 پنج ورزش جدید را به لیست رقابت ها افزوده است.این ورزش ها شامل کوهنوردی، اسکیت برد، کاراته، موج سواری و بیس بال خواهد بود.کوهنورد مایکل والر، با شنیدن این خبر گفت:به نظر من این فوق العاده است.کوهنوردی از ورزش هایی است که از قلم افتاده بود و اکنو نمردم می توانند شاهد رقابت های آن باشند.
Waller به مدت هشت سال مشغول به این ورزش بوده است.اکنون او و هم تیمی هایش می توانند بر روی کسب مدال طلای المپیک تمرکز کنند.
"با این کار ورزش کارهای زیادی شانس شرکت در المپیک را خواهند داشت."
Marie Garringer مدیر باشگاه کوهنوردی و صخره نوردی متال مارک  نیز اظهار کرد:کمیته جهانی المپیک با این کار کمک بزرگی به ورزشکاران کوهنورد کرد.این کار می تواند به بیزینس من نیز کمک کند. اینگونه مردم نسبت به کوهنوردی کنجکاو می شوند و ازآنجایی که ما تنها باشگاه کوهنوردی  در Fresno  هستیم ،حال می توانیم در انتظار مشتری های بیشتری باشیم.

karate
Rico Rodriguez مربی هنرهای رزمی و دارنده ی کمربند مشکی نیز در خصوص افزودن کاراته به ورزش های المپیک گفت:کاراته یعنی زدن حریف مقابل تا حدی که امتیاز بازی را از آن خود کنی.کاراته بیشتر شبیه بوکس، کیک بوکسینگ و یک نبرد است.

skateboard
Luis Flores اسکیت بردر آمریکایی نیز در این خصوص افزود که برای المپیک 2020 سخت تلاش خواهد کرد.
کمیته جهانی المپیک اعلام کرد با افزودن پنج ورزش جدید به لیست بازی های المپیک 2020 ، 18 رقابت و 474 ورزشکار به لیست افزوده خواهند شد.

baseball

 

مقالات مرتبط

[ویژه المپیک ریو 2016] 6 ورزشکار فوق العاده ی المپیک ریو

extraordinary-athletes

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان