کم کاربرد ولی لازم در بازی های المپیک [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که کم کاربردترین شغل در المپیک چه می تواند باشد؟

کم کاربرد ولی لازم در بازی های المپیک [ویژه المپیک ریو 2016]

lifeguard1

شاید اگر از استخر بدون غریق نجات بگوییم شما فکر کنید این استخر باید یکی از استخرهای بازی های المپیک باشد اما باید گفت که در مقایسه با افراد عادی شناگرهای المپیک بیشتر در خطراز دست دادن مقام هستند تا خطر غرق شدن.با تشکر از قوانین وضع شده در برزیل که برطبق آن در هر استخری بزرگتر از  20 در 20 فوت گروهی از غریق نجات ها در جایگاهشان مستقر هستند و آماده ی حفاظت از بهترین شناگرهای دنیا در رقابت های المپیک هستند.
نجات غریق ها دراستادیوم   Aquatic المپیک راجع به کارشان بسیار شوخی می کنند. "ما با هم شوخی میکنیم.ما اینجائیم که آنها (شناگرهای حاضر در مسابقه)را نجات دهیم!
Danielle Martelote سرپرست نجات غریق ها در ورزشگاه Aquatics گفت :" ما امیدواریم و آرزو می کنیم که تمام ورزشکاران کارشان را به خوبی انجام دهند.اگر در ورزشگاه یک اتفاق خطرناک بیفتد، نجات غریق ها همیشه حاضر و آماده هستند.

lifeguard2
احتمال پیش آمدن این اتفاق یک در میلیون است، اما ما در هر حال آماده هستیم.
 Anderson Fertes یکی از نجات غریق ها به نیویورک تایمز گفت:ما فکر نمیکنیم آنها به ما  نیاز داشته باشند، اما کاملامواظبشان هستیم.شنا یکی از ورزش های المپیک است و شناگران ماهری در آن حضور دارند اما حضور نجات غریق ها الزامیست.واتر پلو، غواصی و کایاک سواری در آبهای روان، همه از ورزشهایی هستند که احتیاج به نجات غریق در حالت آماده باش دارند.
رویداد های قایقرانی و موج سواری نیز به  نجات غریق احتیاج دارد.واتر پلو یکی از ورزش هاییست که احتمال ضربه مغزی  و یا اتفاقات بدتر در آن زیاد است و نیاز به نجات غریق دارد.
نجات غریق ها در استادیوم Aquatics در حال تماشای بهترین شناگران از سرتاسر جهان هستند.و هنگامی که در سوت شروع مسابقه دمیده می شود و بچه ها در آب شیرجه میزنند به این فکر می کنم که کدامشان برنده مسابقه می شوند؟!

lifeguard3

 

مقالات مرتبط

اختصاصی المپیک- شناگر چینی، خوشرو ترین ورزشکار المپیک ریو

Chinese-athlete-rio-2016

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان