دفاع قوی موسوی در مصاف با کوبا [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

روز پنجشنبه ، ایران در سومین روز مسابقات والیبال مردان در بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ ، در مسابقه ای بین تیم های گروه B ، در سه ست پیاپی با نتیجه ی ۳ بر ۰ در مقابل کوبا ، اولین پیروزی خود را رقم زد.

دفاع قوی موسوی در مصاف با کوبا [ویژه المپیک ریو 2016]

Irani-volleyball-rio2016

روز پنجشنبه ، ایران در سومین روز مسابقات والیبال مردان در بازی های المپیک ریو 2016 ، در مسابقه ای بین تیم های گروه B ، در سه ست پیاپی با نتیجه ی 3 بر 0 در مقابل کوبا ، اولین پیروزی خود را رقم زد.

ایران در قسمت دفاع روی تور از کوبا پیشی گرفت و در مقایسه با تیم مقابل ، خطاهای کمتری داشت.

سید موسوی که روز سه شنبه در مصاف با لهستان ، در پنج ست موفق به 8 دفاع روی تور شده بود ، در مصاف با کوبا 5 دفاع دیگر به 12 امتیاز خود اضافه کرد. 

Iran-cuba-volleyball-rio2016

شهرام محمودی با 19 امتیاز از جمله 3 دفاع روی تور وهمچنین عادل غلامی با 11 امتیاز که شامل 3 دفاع روی تور بود ، بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند.

بالاترین امتیاز تیم کوبا متعلق به میگوئل لوپز است که که با حملات خود موفق به کسب 15 امتیاز شد و اوسنیل ملگاریو نیز 14 امتیاز بدست آورد. 

بعد از اینکه محمودی با یک اسپایک نتیجه ی 16-16 ست اول را به نفع ایران تغییر دهد ، کوبا با حمله ی لوپز امتیاز ها را به 21-20 رساند.اما ایران با اسپایک دیگری از محمودی توانست نتیجه را به 21-25 برساند.

دو اسپایک پیاپی لوپز در ست دوم باعث بدست آمدن نتیجه ی مساوی 21-21 شد .این آغاز یک مبارزه ی طولانی بود تا زمانی که ایران بعد از حمله ی لوپز، با اسپایک محمودی توانست نتیجه را به 29-31 تغییر دهد.

دو تیم به بارزه ادامه دادند تا زمانی که ایران با ایس غلامی با کسب امتیاز 25/16 بازی را با برد خود به پایان رساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر