اختصاصی المپیک- شناگر چینی، خوشرو ترین ورزشکار المپیک ریو

فو یوانهوی بانوی شناگر چینی موفق شد تا مدال برنز شنای ۱۰۰ متر کرال پشت را مال خود کند. آنچه باعث شد تا نام او خبرساز شود، چهره خندان  وخوش روی او و محبوبیت به یک باره و  سریعش در بین ورزش دوستان دنیا و به ویژه چینی هاست.

اختصاصی المپیک- شناگر چینی، خوشرو ترین ورزشکار المپیک ریو

المپیکفو یوانهوی، بانوی شناگر چینی در مسابقات شنای 100 متر کرال پشت موفق شد تا به مدال برنز این رقابتها دست بیابد. آنچه این شناگر چینی را با سایر ورزشکاران متفاوت کرد، چهره خندان و روی خوش او بود که در پایان مسابقه و در هنگام دریافت مدالش با چهره ای پرانرژی و خندان دیده می شد. 

کاملا می شد شادی و خوشحالی را در چهره او دید و فو بدون آنکه بخواهد احساساتش را کنترل کند می خندید و همین باعث شد تا دوربینهای عکاسان روی چهره او زوم کنند.اندکی پس از پایان مسابقه فو، در شبکه های اجتماعی با هوادارانش به خوشحالی پرداخت و نوشت:« واااای. من خیلی سریع بودم. از تمام انرژی جادویی ام استفاده کردم.» او در ادامه یادآوری کرد که دلیل آنکه نتوانسته به مدال نقره برسد، این بوده که دستهایش کمی کوتاه هستند.

المپیکچهره خندان او باعث شد تا خیلی سریع چندین ایموجی، ویدیو و کارتون از چهره او ساخته شده و در شبکه های اجتماعی پخش شود. هواداران او در شبکه های اجتماعی ویبو که محبوبترین شبکه اجتماعی در میان چینی هاست با سرعت غیرقابل باوری افزایش یافت و از 550 هزار فالوور به حدود 4میلیون فالوور رسید. حالا خود او در مورد محبوبیتش در ویبو گفته:« هیچ وقت فکر نمی کردم که بتوانم انقدر محبوب شوم. همیشه فکر می کردم که مردم از افرادی مثل من خوششان نمی آید.» و در ادامه با شوخی و خنده اعلام کرد که مردم معتقدند که او باید سنگین و رنگین باشد.

فو حالا اولین ورزشکار المپیک چینی است که توانسته در رشته شنای کرال پشت  بانوان به مدال برسد. او درمسابقات شنای 100 متر کرال پشت در المپیک 2012 لندن در رده هشتم قرار گرفته بود و چندی پیش توانسته بود تا درمسابقات شنای جهانی روسیه در سال 2016 در رشته شنای 50 متر کرال پشت به مدال طلا برسد.

 

مقالات مرتبط

اختصاصی المپیک-بادکش انداختن، رمز موفقیت مایکل فلپس

michael-phelps

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان