با اعلام مدیرعامل باشگاه؛

نظری در تیم فوتسال تاسیسات دریایی ماندنی شد

بعد از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه تاسیسات دریایی با مصطفی نظری، این دروازه‌بان در تاسیسات ماندنی شد.

نظری در تیم فوتسال تاسیسات دریایی ماندنی شد

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: ما با نظری صحبت کردیم و به توافق هایی هم رسیدیم. یک صورتجلسه را هم نوشتیم. نظری دروازه بان بزرگی است و سالیان سال با وحید شمسایی کار کرده است.

وی افزود: مشکلات ریز و درشت همیشه پیش می آید ولی اینها سنگ ریزه های سر راه است که ما آنها را کنار گذاشتیم. تاسیسات خانه نظری است.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات در پاسخ به این سئوال که نظری از چه زمانی به تمرینات تیم اضافه می شود؟ گفت: قرار شد با وحید شمسایی صحبت کنیم تا طی یکی دو روز آینده نظری به تمرینات برگردد.

حلاجی درباره اینکه آیا نظری تعهدنامه را امضا کرده و در تیم ماندنی شده است؟ تاکید کرد: بحث تعهد نبود. ما یک صورتجلسه امضا کردیم. خواهش می کنم اسم تعهد را روی این موضوع نگذارید. ما توافقهایی نداشتیم و امیدوارم دیرگر این مسائل تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نظری بعد از بازی هفته دوم لیگ برتر فوتسال از سوی وحید شمسایی سرمربی باشگاه از تیم کنار گذاشته شد و برای رسیدگی به وضعیتش در اختیار باشگاه قرار گرفت. نظری در هفته سوم مقابل هیات فوتبال قم غایب بود و به گفته شمسایی، در بازی این هفته مقابل مقاومت البرز هم حضور نخواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر