اطلاعاتی درباره برند H&M

H&M به عنوان دومین شرکت بزرگ تولیدکننده لباس بعد از برند ZARA و بالاتر از برند GAP شناخته شده است. Hennes & Mauritz در طول دوران ۶۷ ساله کاری خودشان، توانسته‌اند اعتماد مشتریان خود را در سرتاسر جهان به خوبی به دست بیاورند.

اطلاعاتی درباره برند H&M

برند

H&M به عنوان دومین شرکت بزرگ تولیدکننده لباس بعد از برند ZARA و بالاتر از برند GAP شناخته شده است. Hennes & Mauritz در طول دوران 67 ساله کاری خودشان، توانسته‌اند اعتماد مشتریان خود را در سرتاسر جهان به خوبی به دست بیاورند.  برند H&M نزدیک به ٨٠٠ کارخانه تولید لباس و انبار در سراسر جهان دارد. این کارخانه با کمک بیش از ١٠٠٠ کارگر و 3000 فروشگاه در آسیا، استرالیا، اروپا و ایالات متحده آمریکا در ٦٠ کشور جهان، به تولید و فروش محصولاتش میپردازد. پس از این‌که طراحی محصول در دفتر مرکزی آنها که در سوئد واقع شده است، تمام می‌شود، نقشه محصولات کامل شده و پس از تولید به مراکز پخش منتقل می‌شوند. پس از جنگ جهانی دوم، هنگامی که Erling Persson برای سفر به آمریکا رفته بود، در آنجا تعداد زیادی فروشگاه لباس مشاهده کرد و احساس کرد که کشورش نیز به طراحانی برای تولید لباس‌های زنانه نیاز دارد.

 

برند

درنتیجه، این امر سبب شد که اولین فروشگاهش را در سوئد افتتاح کند. این کارخانه ابتدا با نام "Hennes" ( به زبان سوئدی 'Hers' ) در سال ١٩٤٦ با فروش پوشاک و زیورآلات گران قیمت و خاص زنانه شروع به کار کرد. ٢١ سال بعد، یعنی در سال ١٩٦٨، Hennes با یکی دیگر از تولیدکنندگان پوشاک به نام Mauritz Widforss همکاری خود را آغاز کرد و این شراکت سبب شد که پوشاک مردانه را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند و به بازار عرضه کند، البته بعد از شکل گیری این همکاری، نام کارخانه به "Hennes & Mawritz " ( H&M ) تغییر یافت. این برند بطور مداوم طراحان جدید را استخدام می‌کند و روز به روز در سرتاسر جهان در زمینه پوشاک، به شهرت بیشتری می‌رسد. در واقع برای آنها ثابت شده است که هرگز نباید کاری کنند که سبب کاهش میزان فروش و اعتماد مردم نسبت به آنها شود.

 

برند

در سال ٢٠١٠، آنها با سرمایه ای نزدیک به ١٥ میلیارد دلار، در بین ٢١ برند معتبر جهان ( درمیان تمام شرکت های دنیا، نه تنها فقط تولید کنندگان پوشاک )، قرار گرفتند. اکنون مدیر عامل شرکت آنها، شخصی به نام Karl-Johan Persson است. او فرزند بزرگ بنیانگذار H&M، یعنی Erling Persson است. این شرکت با این شعار که : "اطلاعات مشتریان همواره در حال افزایش است" فعالیتش را ادامه می‌دهد. عواملی که سبب شده اند تا این شرکت نسبت به رقبای خود موفق تر باشد، احساس مسئولیت آن‌ها در استفاده از منابع طبیعی، کاهش مصرف کننده های الکتریکی در مغازه‌های عرضه کننده محصولات آن‌ها، بازیافت پوشاک در سرتاسر جهان و ... است. جلب رضایت مشتریان با ارائه محصولات باکیفیت درطول شش دهه کار ساده ای نیست، اما H&M توانسته است که علاوه بر این‌کار، تعداد فروشگاه‌های خود را نیز در سرتاسر جهان به سرعت افزایش دهد. میزان فروش در هر فروشگاه و همچنین تعداد کشورهای مشتاق در استفاده از محصولات H&M، رو به افزایش است. یکی از دلایل توسعه و فراگیر شدن استفاده از محصولات H&M، طیف گسترده تنوع مدل‌ها وتولید زودتر پوشاک برای فصل‌های آتی بوده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر استکهلم کشور سوئد است و اخیرا سه هزارمین فروشگاه آنها در چین افتتاح شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر