پیشنهاد آرایش ما برای مهمانی آخر هفته [ویدیو آموزشی]

گاهی اوقات، ارایش کردن وقت گیر می شود، ما یک ارایش سریع و زیبا برای مهمانی آخر هفته شما پیشنهاد خواهیم داد.

پیشنهاد آرایش ما برای مهمانی آخر هفته [ویدیو آموزشی]

آموزش ارایش صورت

RD

امروزه فیلم‌های آموزشی در یوتیوب (YOUTUBE) یکی از بزرگ‌ترین جستجوهای اینترنتی را شامل می‌شوند. ازجمله کلیدواژه‌های جستجو برای آرایش می‌توانیم به" آموزش آرایش " (Makeup turial)، " آموزش آرایش مو" (Hair make up turial) اشاره‌کنیم. معمولاً این ویدیوها گاهی تا پنج میلیون بازدیدکننده دارند. در میان همه این ویدیوها، یکی را برای شما انتخاب کرده‌ایم و به شما پیشنهاد می‌دهیم که آن را امتحان کنید. آرایش در عرض 15 دقیقه که به گفته صاحب ویدیو برای عجله‌ای که به خاطر قرارش دارد، 15 دقیقه را انتخاب کرده است. با بنیتا همراه باشید.

 
کارگردان فیلم: آرایش در 15 دقیقه، استفانی سالتزمَن (Stephanie Saltzman)
من اعتقاددارم آرایش معمولاً در حالت عادی بیشتر از 15 دقیقه وقت از شما می‌گیرد ولی گاهی مجبور می‌شوید در عرض چند دقیقه این کار رو انجام دهید. شما پشت‌صحنه این ویدیو که در طول سال من از پوستم مراقبت می‌کنم تا به‌راحتی آرایش داشته باشد را نمی‌بینید. اگر به من می‌گفتند آرایش کن، ترجیح می‌دادم آرایش کردن به این صورت بود:

Giphy

اما، حالا که من می‌توانم خودم به‌صورت هنرمندانه‌ای خودم را آرایش‌کرده باشم و نیازی به آرایشگاه رفتن ندارم، بهتر است این 15 دقیقه را برای خودم صرف کنم و از آرایش کردن لذت ببرم. با این کار به زندگی خودم استایل خاصی داده‌ام. من برای اینکه بتوانم سراغ آرایش خودم را بالاتر ببرم به یکی از ویدیوهای بلاگر معروف سازان هِندریکس (Sazan Hendrix) که به شما روش آرایشی را آموزش می‌دهد که زودتر از آگهی‌های شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانید خودتان را آرایش کنید و از خانه بیرون بزنید. منظورم آرایش همراه باکیفیت خوب است. شما می‌توانید با یک جستجو ساده این ویدیو را پیدا کنید. شاید باورتان نشود که زمان ویدیو 5 دقیقه است.

در سایت بنیتا، ویدیو و آموزش آرایش در زمان کم وجود دارد. می‌توانید با مراجعه به مطالب مربوط، آن‌ها را مشاهده کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان