پنج نفر اول اینستاگرام چه کسانی هستند؟

در اینجا میخواهیم ۵ شخص پر طرفدار در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

همیشه برای ما جالب بوده که بدانیم فالوور ها در اینستاگرام جذب کدام افراد می شوند و چرا؟

در اینجا میخواهیم 5 شخص پر طرفدار در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

 1. سلنا گومز

بازیگر و خواننده 23 ساله اهل ایالت تگزاس آمریکا دارای بیشترین تعداد فالوور در دنیاست. سلنا که فعالیت حرفه‌ای خود را از کودکی در زمینه بازیگری آغاز کرد و بعد تبدیل به یکی از مشهورترین خواننده‌های زن جهان شد با حدود 78 میلیون فالوور در دنیا اول است.

2.تیلور سوییفت

خواننده بلند قامت و بلوند 26 ساله اهل پنسیلوانیا آمریکا با 76 میلیون فالوور در رتبه دوم قرار دارد. فعالیت‌های هنری تیلور در سال‌های اخیر تحسین برانگیز بوده و این را می‌توان از جوایز متعددی که از grammy awards و... دریافت کرده متوجه شد .

جالب اینکه دو نفر اول لیست, سلنا و تیلور دوست‌های صمیمی هستند. شاید رمز موفقیت خود را با هم در میان میگذارند !

3.آریانا گرندی

خواننده و بازیگر زیبای 22 ساله اهل فلوریدای آمریکا که توانسته با حدود 71 میلیون فالوور رتبه سوم لیست را به خود اختصاص دهد.

تا اینجا سه زن و جوان زیر 30 سال، پرطرفدارترین‌های اینستاگرام‌اند.
4.بیانسه

خواننده 34 ساله اهل تگزاس آمریکا با حدود 70 میلیون فالوور نفر چهارم لیست است. عجیب است بیانسه در اینستاگرام خود حتی یک نفر هم دنبال (فالو) نمی‌کند!

5.کیم کارداشیان

کیم کارداشیان 35 ساله اهل کالیفرنیا آمریکاست که توانسته با 69 میلیون فالوور پنجمین فرد مشهور در اینستاگرام باشد.

جالب نیست؟ هر 5 نفر اول پرطرفدارترین‌های اینستاگرام زن‌هایی هستند از کشور آمریکا با میانگین سنی زیر 30 سال, که موفقیت‌های چشمگیری در زمینه هنر داشته‌اند.

به جز کیم کارداشیانِ حاشیه ساز, بقیه لیست کمتر اطلاعاتی در مورد زندگی خصوصی و عشقی و خانواده خود در اینستاگرام انتشار می‌دهند و اغلب در مورد فعالیت‌های حرفه‌ای خود اطلاع رسانی می‌کنند.

اینکه در لیست 5 نفر اول اینستاگرام یک مرد هم وجود ندارد خیلی عجیب نیست. زن‌های زیبای موفق می‌توانند بیشتر از هر مردی خوش بدرخشند و رمز این موفقیت می‌تواند تلفیق حرفه‌ای بودن و جذابیت زنانه در کنار هم باشد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان