پویزن گرل، دیور در پاریس رونمایی شد

پویزن مورد علاقه خود را انتخاب کنید:کریستین دیور دوشنبه شب به کلوپ شبانه پاریس به نام Les Bains رفت تا رونمایی عطر جدیدش –پویزن گرل– را جشن بگیرد.

 

پویزن مورد علاقه خود را انتخاب کنید:کریستین دیور دوشنبه شب به کلوپ شبانه پاریس به نام Les Bains رفت تا رونمایی عطر جدیدش –پویزن گرل– را جشن بگیرد.

در تمام گوشه و کنار کلوپ، استندهای غول پیکر طراحی شده توسط سو می از تبلیغ فیلمی با بازی کامیل روو کارگذاشته شده بود.

 کامیل روو در خصوص فیلم جدید خود گفت: "تمام فیلمبرداری این کار شب‌ها انجام می‌شد و من هم چون عادت دارم که خیلی زود بخوابم واقعا بیدار ماندن و کار کردن برایم مشکل بود. شب‌های دیوانه وار و پرکافئین زیادی را تا پایان فیلمبرداری این فیلم گذراندم". او از برنامه‌ریزی شبانه خود قبل از خواب می گفت و توضیح می داد که اغلب ساعت 9 و نیم به رختخواب می رود و حدود 1 ساعت مطالعه می‌کند و خیلی زود هم خوابش می‌برد. 

خانم روو، مدل فرانسوی-آمریکایی از شروع فیلمبرداری کار جدیدش از آغاز ماه فوریه گفت، اما در مورد جزئیات فیلم سکوت کرد و اطلاعتی در اختیار ما قرار نداد.

اگر او بخواهد یکی از این پویزن ها را انتخاب کند، به نظر شما کدام را برمی دارد؟

با لبخندی که بر لب داشت گفت: "همان ابتدا پویزن مورد علاقه خود را انتخاب کردم." "نیکوتین، پویزن مورد علاقه من است و خیلی دوستش دارم."
نوبت دوست او، دوندرا بنهارت شیک پوش بود که بگوید کدامیک از این پویزن ها را انتخاب کرده. بنهارت که سرگرم صحبت با دوستانش بود، خیلی سریع و بدون تلف کردن وقت پویزن مورد علاقه خودش را پیشنهاد کرد.

داد زد: "من هم مثل کامیل، نیکوتین را دوست دارم."

دیوید بنهارت که به پیشه خوانندگی مشغول است در حال کار بر روی آلبومی است که تقریبا رو به اتمام است و به احتمال زیاد همین تابستان تولید و عرضه می شود.

او گفت: "آلبوم هنوز هیچ اسمی ندارد. اگر نظری دارید، استقبال می کنم، چون برای انتخاب اسم به کمک نیاز دارم."
کلوپ Les Bains پر از خوشگذران‌هایی شده بود که خود را در سازه‌هایی قفس مانند (شبیه بالابر انبار) که در وسط اتاق قرار داشتند زندانی می‌کردند تا از آنها عکس بگیرند و عکس‌هایشان را با پس زمینه منظره نیویورک به عنوان تبلیغی برای عطر پویزن گرل منتشر کنند. عکس‌ها همه به شبکه‌های اجتماعی انتقال داده می‌شدند و همه مردم می‌توانستند آنها را چاپ کنند.

در میان مهمانان و شرکت کنندگان دعوت شده به جشن، طراح معروف، هوگو ماتا هم حضور داشت. او به تازگی خط تولید لوازم جانبی خود را راه اندازی کرده بود و اعلام کرد که در ماه سپتامبر، مجموعه جدید لباس‌های طراحی شده‌اش برای بانوان را معرفی خواهد کرد.
علی مهدوی، طراح، عکاس و هنرمند ایرانی متولد تهران نیز در این جشن حضور داشت و از اجرای چندین پروژه عظیم به صورت همزمان خبر داد، از جمله کار بر روی طراحی لباس خانم دیتا ون تیز برای حضور در سالن Crazy Horse بود که برای سومین بار در این مکان به اجرای نمایش می‌پردازد.

علی مهدوی هم پویزن مورد علاقه خود را انتخاب کرد و برداشت و گفت: "اوه، بدون شک، اوپیوم (تریاک)."

بلانکالی، طراح رقص، کارگردان و بازیگر اهل گرانادای اسپانیا هم در جشن کریستین دیور حضور داشت و او هم پویزن خود را برداشت، رام کننده شیطان – شکلات.

از مهمان دیگری که در جشن دیور حضور داشتند می توان نیکولاس اوشنیر (خطاط)، آیملین والاد (مدل و بازیگر فرانسوی) و کاترین بابا (متخصص مد) را نام برد.

رایحه جدید گل خوشبو که توسط فرانسیس دیماچی – مدیر بخش توسعه رایحه شناسی در شرکت ال وی ام هاش، شرکت فرانسوی و چند ملیتی ارائه دهنده کالاهای لوکس –ساخته شده بود، هدف در جذب مخاطبان جوانتر علاقه مند نسبت به طرفداران قدیمی پویزن از سال 1985 داشت.
رایحه‌های مختلف پویزن گرل عبارتند از: پرتقال تلخ سیسیلی، گل ماه مِی منطقه گرس فرانسه، گل محمدی، دانه تونکای ونزوئلایی، وانیلی و چوب صندل سریلانکایی.

این عطر قبل از رونمایی‌اش در اروپا و آمریکای جنوبی در اوایل ماه فوریه، فقط در آسیای شرقی (خاور میانه) عرضه شده بود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر