گفت‌وگوی بنیتا با رضا پرستش؛ مسی ایرانی/ شادی را به جمع مردم می برم

حتما شما هم نام مسی ایرانی را شنیده‌اید و عکس‌ها و ویدئوهای این جوان را که به شدت به لیونل مسی بازیکن تیم ملی آرژانتین و تیم باشگاهی بارسلونا شباهت دارد، دیده‌اید. نام مسی ایرانی رضا پرستش است، ۲۵ سال سن دارد و دانشجوی رشته مهندسی شهرسازی دانشگاه آزاد است.

گفت‌وگوی بنیتا با رضا پرستش؛ مسی ایرانی/ شادی را به جمع مردم می برم

 شباهت به لیونیل مسی و البته محبت و خوشرو بودن این جوان خونگرم باعث شده است این روزها به چهره‌ای محبوب بین مردم تبدیل شود. آوازه  شباهت چهره این جوان ایرانی با مسی حتی به شبکه‌های تلویزیونی خارجی و رسانه‌های اروپایی هم رسیده است. گفت‌وگوی بنیتا با رضا پرستش را بخوانید تا با او بیشتر آشنا شوید. 

رضا پرستش

  

آقای پرستش خودتان هم ورزشکار هستید؟

بله ورزش از علایق اصلی من است و قبلا اسنوبرد و برک دَنس را هم تجربه کرده‌ام و به ورزش‌های هیجان‌انگیز علاقه دارم.

 

از کی متوجه شدید به لیونل مسی ستاره فوتبال جهان شباهت دارید؟

تقریبا از هفت سال پیش مدام دوستان و فامیل به من می‌گفتند که به لیونل مسی شباهت دارم. اما سنم کم بود و نمی‌دانستم می‌توانم با این شباهت چه کارهایی انجام دهم. تا اینکه در نهایت حدود 5 ماه پیش به خواست پدرم به آتلیه عکاسی رفتیم و با لباس بارسلونا و تیم ملی آرژانتین عکس گرفتم. پدرم چند سایت معتبر به من معرفی کردند که عکس‌هایم را برای آن سایت‌ها بفرستم اما من باز هم پشت گوش انداختم و بعد از مدتی عکسم را فقط برای یک برنامه ورزشی که از شبکه سوم سیما پخش می‌شد ارسال کردم.

 

بعدش چه اتفاقی افتاد؟

آقای فرهی که مسئول آن برنامه بودند فردای همان روز بامن تماس گرفتند و بعد از مدت کوتاهی عکس‌هایم در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی پر شد.

 رضا پرستش

 

پس به سرعت بین مردم شناخته شدید. حالا بازخورد مردم در کوچه و خیابان و محافل ورزشی و فرهنگی چطور است؟

بسیار عالی و محبت‌آمیز. خداراشکر می‌کنم وارد هر جمعی که می‌شوم افراد حاضر در آن جمع شاد می‌شوند. مردم تماما انرژی مثبت هستند و من هم در مقابل سعی می‌کنم محبت‌هایشان را جبران کنم. مردم در کوچه و خیابان من را مسی صدا می‌کنند و دوست دارند با من عکس بگیرند. همه نمی‌توانند با لیونل مسی عکس و سلفی بگیرند اما وقتی من این امکان را به آنها می‌دهم که با کسی شبیه به مسی عکس داشته باشند خوشحالشان می‌کند.

 

آیا برای نزدیک شدن چهره تان به لیونل مسی گریم هم می کنید؟

به جز مدل مو و ریش هیچ تغییری در چهره‌ام نداده‌ام. معمولا چهره مسی را در مسابقات و برنامه دنبال می‌کنم تا مدل موهایم و ریشم مثل او باشد. به‌جز این در صورتم هیچ‌گونه گریمی وجود ندارد.

 

شبیه مسی، بزرگترین فوتبالیست جهان بودن چه مزایایی برایتان داشته است؟

شاد کردن دل مردم برایم بسیار باارزش است، همینطور محبوب بودن بین آنها. در کنار اینها به کارهای تبیلغاتی هم می‌پردازم. هم از ایران و هم از شرکت‌های خارج از کشور پیشنهادهای بسیاری داشته‌ام. من خیلی وطن‌پرست هستم و به این خاطر دوست دارم بیشتر با برندهای وطنی همکاری داشته باشم و اینجا جا دارد که گله کنم از شرکت‌های داخلی چون شرکت‌های خارجی پیشنهادهایشان خیلی بیشتر از شرکت‌های داخلی است.

 رضا پرستش

 دوست دارید در کارهای خیریه هم شرکت داشته باشد؟

بله قطعا. می‌شود با بدل‌‌ها مردم را سوپرایز کرد. به طور مثال شاد کردن بچه‌های سرطانی و یا مردم فلسطین. حتی در همین تهران خودمان بچه‌‌های مبتلا به سرطان زیادی هستند که آرزوی دیدن مسی را دارند. البته نباید گولشان بزنیم، باید بگوییم که من بدل مسی هستم. اما بازهم خوشحال می‌شوند.

 

خودتان هم اهل فوتبال هستید؟ قطعا طرفدار تیم های بارسلونا هم هستید.

بله با دوستانم گاهی فوتبال بازی می‌کنم. تیم بارسلونا را خیلی دوست دارم و این علاقه از کودکی بوده و ربطی به حضور مسی ندارد. طرفدار تیم پرسپولیس هم هستم.

 

به تازگی با ایکر کاسیاس دروازه‌بان مشهور سابق تیم رئال مادرید دیدار داشته‌اید و خیلی از فوتبالیست‌های مشهور دنیا شما را می‌شناسند. آیا خود لیونل مسی هم عکستان را دیده است؟

بله خبردارم که عکس‌هایم را دیده‌اند.

 رضا پرستش

حتما خیلی دوست دارید مسی را از نزدیک ببینید. وقتی بهترین فوتبالیست جهان را ببینید چه واکنشی نشان می‌دهید و به او چه می‌گویید؟‌ 

کمی اسپانیایی بلدم و در کلاس‌های زبان اسپانیولی نیز ثبت نام کرده‌ام. راستش نمی‌دانم وقتی لیونل مسی را از نزدیک ببینم چه واکنشی نشان می‌دهم. شاید خیلی راحت برخورد کنم شاید هم شوکه شوم (می‌خندد). به هرحال دوست دارم این اتفاق زودتر بیفتد و در برنامه‌هایم سفر به اسپانیا هم هست و منتظر صدور روادید هستم.

 

در خبرها خواندیم قرار است در فیلم و سریال هم بازی کنید.

بله درست است. بازیگری را برای یک سریال کمدی تجربه کرده‌ام که فعلا نمی‌توانم چیز بیشتری در مورد آن بگویم. همچنین قرار است فیلم مستندی هم ساخته شود و در آن بازی داشته باشم. اتفاقا بخشی از این فیلم در جام جهانی سال آینده روسیه می‌گذرد و برای فیلمبرداری به این کشور خواهیم رفت.

 

چرا به سمت بازیگری رفتید؟ به این هنر علاقه دارید؟

بله بازیگری را دوست دارم و حالا که تجربه کرده‌ام باید بگویم تجربه سخت اما شیرینی بود. ایده‌ام این است که بیشتر از آن‌که از شباهتم با مِسی در دنیای ورزش استفاده کنم، این دایره را گسترش دهم و با شرکت‌های تجاری و تبلیغاتی همکاری داشته باشم و به سمت هنر و بازیگری بروم . چون هنر همیشه مورد علاقه‌ام بوده و هست.

 

اگر دوره بازی لیونل مسی به اتمام برسد شما هم به عنوان بدل مسی به نحوی بیکار خواهید شد. با توجه به سن و سال‌تان که بسیار جوان هستید برای بعد از این دوران چه برنامه ای دارید؟

من از آقای ژاوی شنیدم که لیونل مسی قرار است تا چهل سالگی به فوتبال ادامه دهد. ضمن اینکه بعد از این دوره هم همه مسی را به یاد خواهند داشت چون او بهترین بازیکن فوتبال دنیاست و از یاد کسی نخواهد رفت.

رضا پرستش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان