ماهان شبکه ایرانیان

ایتالیایی مشهور نیز به مواد مصنوعی روی آورد!

 

برند بنام آرمانی استفاده از خز و پوست حیوانات رو متوقف کرد

جیورجیو آرمانی با خرسندی اعلام کرد که این برند متعهد شده است که از این پس در مجموعه‌های لباس‌هایش به هیچ عنوان از خز حیوانات استفاده نکند. به گفته وی امروزه تکنولوژی چنان پیشرفت کرده است که ما را قادر میسازد از جایگزین‌های درستی به جای خشونت ظالمانه و بیهوده بر علیه حیوانات استفاده کنیم. این روند مدت‌ها پیش اتخاذ شده است اما شرکت من قدم بزرگ‌تری برای جلب توجه و تمرکز بر این امر حیاتی جهت حفاظت از طبیعت و حیوانات برداشته است. 

سیاست عدم استفاده از خز با مجموعه لباس‌های پاییز و زمستان 2016 و 2017 شروع شده و بر اساس توافقی با اتحادیه Fur Free اتخاذ شده است.

در وب‌سایت آرمانی جهت تعریف خز از هر گونه پوست، بخشی از مو و یا خز چه به صورت خام و چه به صورت پرداخت شده چه به طور کامل یا تکه‌ای از بدن حیوانی که به قصد بهره‌بری از خز آن کشته شده استفاده شده است. گرچه محصولات جانبی کشتارگاه‌ها شامل پشم گوسفند، چرم گاو و یا پوست دم اسب در صورتی که حیوان جهت بهره‌برداری از گوشت آن کشته شده باشد موردی نخواهد داشت. بر این اساس چنانچه مشخص شود که حیوانی تنها جهت فروش و بهره برداری از خز یا پوستش کشته شده شرکت آرمانی از استفاده آن خودداری خواهد کرد. آرمانی اولین شرکتی نیست که به این جنبش پیوسته, قبل از آن Net-A-Porter و Stella McCartney نیز وارد این جرگه شده اند. Stella McCartney که پا را فراتر گذاشته و استفاده از هرگونه محصول حیوانی را ممنوع کرده است. گویا استفاده از مواد مصنوعی روند جدیدی در صنعت مد خواهد شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان