۱۵ حقیقتی که درباره لویی ویتون نمی‌دانستید (بخش دوم)

در مقاله قبلی بخش اول فهرست ۱۵ شماره‌ای حقایقی که شما در باره Louis Vuitton نمی‌دانستید را ارائه کردیم و حالا با ارائه بخش دوم این فهرست برگشته ایم! این ۸ حقیقت شگفت انگیز در مورد برند Louis Vuitton و مردی که بنیانگذار این برند است را در ادامه خواهید خواند

در مقاله قبلی بخش اول فهرست 15 شماره‌ای حقایقی که شما در باره Louis Vuitton نمی‌دانستید را ارائه کردیم و حالا با ارائه بخش دوم این فهرست برگشته ایم! این 8 حقیقت شگفت انگیز در مورد برند Louis Vuitton و مردی که بنیانگذار این برند است را در ادامه خواهید خواند. این حقایق در ادامه بخش اول هستند و احتمالا شما از آنها هیچ اطلاعی نداشتید. مطمئنا از آنچه که می‌خوانید هیجان زده خواهید شد!

 

شماره 8: در ساخت کیف‌های Louis Vuitton از عناصر ایمن و با کیفیت استفاده شده است

اغلب عناصری که در ساخت این کیف‌ها استفاده می‌شوند دارای این ویژگی هستند. این کیف‌ها طوری ساخته شده اند که در برابر آب و آتش ایمن باشند یعنی به عبارتی ضد آب و ضد آتش می‌باشند که البته این ویژگی‌ها مشخصه واضح قیمت‌های بالای این کیف‌ها هستند.

شماره 7: هنگام خرید محصولات Louis Vuitton به هیچ عنوان تقاضای تخفیف نکنید و اصلا هم این انتظار را نداشته باشید

این موضوع متاسفانه حقیقت دارد. هیچ کدام از کالاهای تولیدی Louis Vuitton هیچوقت به حراج گذاشته نشده و تخفیف نداشته اند. اگرچه با این تفاسیر نمی‌توان گفت که قیمت‌های این برند در همه جای دنیا یکسان است.

شماره 6: کالاهای باقی مانده و فروش نرفته از بین برده می‌شوند

برای دستیابی به رتبه اول منحصر به فردترین برندهای دنیا، شرکتLouis Vuitton تمام کالاهای فروش نرفته و باقی مانده را در آخر سال از بین می‌برد. محصولات یا سوزانده و یا پاره می‌شوند، البته کیف‌های ضد آتش پاره می‌شوند.

شماره 5: ساخت هر کیف به تنهایی 1 هفته کامل به طول می‌انجامد

باز هم دلیل جدیدی برای قیمت بالای این محصولات پیدا شد. بخاطر اینکه تمام این کیف‌ها دست دوز هستند، هر کیف معمولا و تقریبا از شروع مرحله ساخت تا اتمام به یک هفته زمان نیاز دارد.

شماره 4: کیف‌های Louis Vuitton در فرانسه ارزان‌ترین کیف‌ها هستند

قیمت کیف‌های این برند در چین تقریبا دو برابر فرانسه است. پس اگر روزی دیدید که یک توریست چینی درحال بار کردن تعداد انبوهی از کیف‌های Louis Vuitton است اصلا تعجب نکنید، چون الان کاملا از دلیل این کار آگاه شده اید!

شماره 3: اسباب بازی‌های جویدنی Vuitton

این محصولات به اسم "اسباب بازی‌های Vuitton" هم معروفند. Louis Vuitton از یکی از برندهای سازنده اسباب بازی برای سگ‌ها –Hate Diggity-Dog–به اتهام نقض قوانین برند تجاری شکایت کرد. البتهLouis Vuitton نتوانست برنده این دعوی باشد.
شماره 2: کیف‌ها قبل از ورود به مغازه به اعماق جهنم و در دل آب پرتاب می‌شوند

منظور ما دقیقا همین است، به معنای واقعی کلمه.همه کیف‌ها تک به تک 4 روز از قبل از ورود به فروشگاه برای قرار گرفتن در بخش فروش، از فاصله‌ای نیم متری و در حالیکه یک وزنه 3 و نیم کیلوگرمی درون آنها قرار گرفته است درون آتش و آب انداخته می‌شوند تا استحکام و قابلیت ضد آب و ضد آتش بودن آنها آزمایش شود. این کیف‌ها همچنین از زیر نور ماورای بنفش (برای اطمینان از کیفیت رنگ آنها) هم رد می‌شوند و زیپ‌های آنها برای اینکه مطمئن شوند مشتریان در باز و بسته کردن آنها به مشکل بر نمی‌خورند و همچنین برای کسب رضایت آنها 5 هزار بار باز و بسته می‌شوند.

شماره 1: این برند تنها برندی است که کیفی را ساخته که حتی خانم Coco Chanel نیز از آن استفاده کرده است

خانم Coco Chanel به این معروف بود که فقط و فقط از کیف‌های ساخت شرکت خودش استفاده می‌کند، به جز یک مورد. تنها کیفی که او استفاده کرد و از محصولات Chanel نبود، کیف Vuitton’s Alma بود.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر