سقوط دوربین سقفی در دهکده المپیک و ۷ نفر مجروح + ویدیو [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

طی بازی های ریو در دهکده ی المپیک یک دوربین سقفی که با کابل معلق بود از جای خود رها شد و بر زمین افتاد.طی این حادثه ۷ نفر که دو کودک را شامل می شدند مجروح شدند.

سقوط دوربین سقفی در دهکده المپیک و 7 نفر مجروح + ویدیو [ویژه المپیک ریو 2016]

camera1

طی بازی های ریو در دهکده ی المپیک یک دوربین سقفی که با کابل معلق بود از جای خود رها شد و بر زمین افتاد.طی این حادثه 7 نفر که دو کودک را شامل می شدند مجروح شدند.
اگرچه طی این حادثه آسیب جدی به تماشاچیان وارد نشده است اما این یک نوع شرمساری برای برگزار کننده مسابقات محسوب می شود که پس از دستبرد زدن به مدال آور آمریکایی، Ryan Lochte ، و هم تیمی هایش که طی هفته گذشته رخ داد باز هم یک مشکل امنیتی دیگر مردم را تهدید کرد.

camera2
یکی از شاهدان گفت:من داشتم به دوربین نگاه می کردم که ناگهان صدای رها شدن چیزی را شنیدم و وقتی به خود آمدم دوربین را دیدم که با سرعت به سمت زمین می آمد.
یک گزارش از شبکه خبری برزیل تصاویری از دو زن را نشان می داد که در حالی که کاملا گیج به نظر می رسیدند کنار دوربین رها شده، روی زمین نشسته اند.صورت یکی از آنها پر از خون بود و پس از رسیدن تیم پزشکی با برانکارد او را به سمت مرکز درمانی بردند.دیگری هم با گردن بسته شده در حال دور شدن از محل حادثه.

camera3
"از صورت آنها مشخص بود که مجروح شده اند اما خوشبختانه افراد بیشتری آنجا نبودند وگرنه این حادثه میتوانست منجربه مرگ شود."
یکی از مقامات رسمی بازی های ریو اعلام کرد:در مجموع 4 نفر روانه بیمارستان شدند که 2 نفر از انها کودک بودند که با کابل دچار آسیب شده بودند.

شاهدی دیگری افزود:من زیر پل نشسته بودم و صداهای زیادی شنیدم.هیاهو، ماشین آتش نشانی و...وقتی به محل حادثه رسیدم به من گفتند که یک دوربین سقفی رها شده و خانم هایی را دیدم که روی برانکارد بودند و مجروح به نظر می رسیدند.

camera4
سخنگوی دیگری از سمت برگزار کننده مسابقات ریو افزود:به نظر می رسید که وزن دوربین برای کابل های نگهدانده آن بیش از اندازه سنگین باشد.به همین دلیل  ما منطقه را پیش از سقوط دوربین تخلیه کردیم.اما دوربین زودتراز حد انتظار سقوط کرد.
هم اکنون برگزارکننده مسابقات ریو با مسائل گوناگون امنیتی شامل  سرقت از قهرمان مدال آور آمریکایی، حمله به اتوبوس حامل ورزشکاران، تغییر رنگ آب استخر هاو ... در گیر شده است.

 

مقالات مرتبط

درس‌هایی از تاریخ فشن

Fashion-history-of-olympic

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر