ماهان شبکه ایرانیان

این خطرناک ترین المپیک تاریخ است [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

حوادث زیادی طی روزهای گذشته برای ورزشکاران در المپیک ریو رخ داده و باعث مصدومیتهای شدیدی برای آنها شده است.

این خطرناک ترین المپیک تاریخ است [ویژه المپیک ریو 2016]

در رقابت دوچرخه‌سواری استقامت جاده مردان تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان دچار سانحه شدند. از جمله دوچرخه‌سواران ایران ، قادر میزبانی و صمد پورسیدی نیز در پیچ‌های خطرناک مسیر مسابقه از جاده خارج و دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شدند.

danger1

در رقابت جاده زنان هم اتفاق وحشتناک مشابهی برای دوچرخه‌سوار هلندی افتاد.

danger2

پس از آن نوبت به ژیمناست فرانسوی، سمیر سعید رسید که در حرکت پرش خرک با آسیب‌دیدگی شدید خود، دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

danger3

دیگر سانحه‌ای که بسیاری را نگران کرد، سقوط الیسا داونی ژیمناست‌کار بریتانیا بود. او در پایان حرکت خود نتوانست فرود درستی داشته باشد و با گردن به زمین خورد.

danger4

سانحه دیگری که در روز نخست رخ داد واژگونی قایق قایقران صربستان بود. اتفاقی که کاملا ظاهری مرگبار داشت اما سرانجام به خوشی تمام شد.

danger5

دوچرخه‌سوار استرالیایی، ملیسا هاسکینز، در حالی که با هم‌تیمی‌های خود در پیست ورزشگاه والدروم دور تمرینی می‌زدند، دچار سانحه شد. در حالی که هم‌تیمی‌های او پس از برخورد با زمین زودتر توانستند به حالت عادی برگردند، هاسکینز بیست و پنج ساله راهی بیمارستان شد. اگرچه که به زودی و پس از بررسی‌های لازم از بیمارستان مرخص شد.

danger6

و در نهایت  وزنه‌بردار بخت‌برگشته که زیر وزنه‌ای که بلند کرده بود شکست! آندرانیک کاراپتیان بیست ساله از ارمنستان که در دسته 77 کیلوگرم وزنه می‌زد، در حالی که وزنه 195 کیلوگرم را بالای سر می‌برد، آرنجش از جا در رفت و صحنه دلخراشی را پدید آورد.

danger7

این همه اتّفاق تنها در پنج روز نخست رقابت‌ها باعث شده تا بسیاری به این فکر کنند که اساسا آیا المپیک پدیده خطرناکی‌ست یا ریو 2016 مورد طلسم‌شده‌ایست.

منبع:امروز آنلاین

 

مقالات مرتبط

[ویژه المپیک ریو 2016] فیل و فنجان المپیک

rare-moments-rio2016

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان