سرقت از شناگر المپیک در ریو [ویژه المپیک ریو ۲۰۱۶]

شناگر المپیکی و هم تیمی هایش توسط مردان مسلح مورد سرقت قرار گرفتند.

سرقت از شناگر المپیک در ریو [ویژه المپیک ریو 2016]

swimmer11

Ryan Lochte شناگر المپیکی و هم تیمی هایش توسط مردان مسلح در نقش افسران نظامی در ریو در روز یکشنبه، صبح زود، مورد سرقت قرار گرفتند.گزارش این اتفاق توسط او و هم تیمی هایش داده شد و این خبر توسط Lochte و سپس توسط مادرش تائید گردید.
Lochte حادثه را اینگونه شرح می دهد:مردی مسلح ، تفنگ خود را بیرون آورده، آن را روی پیشانی من گذاشت و گفت :"دستانت را بالا ببر"سپس پول ها، کارت های اعتباری وتلفن همراهم رابه سرقت برد.
سخنگوی کمیته بین المللی المپیک (IOC) ابتدا ادعای Lochte و مادرش را غیر واقعی قلمداد کرد، اما کمیته المپیک آمریکا (USOC) تائید کرد که این خبر کاملا صحت داشته و این حادثه اتفاق افتاده است.
بر طبق ادعاهای این 4 شناگر  آمریکایی المپیکGunnar Bentz, Jack Conger, Jimmy Feigen  وRyan Lochte، هنگامی که آنها صبح روز یکشنبه با استفاده از یک تاکسی در حال رفتن به دهکده المپیک بودند مورد دستبرد قرار گرفته اند.
ظاهرا تاکسی حامل این ورزشکاران توسط چند مرد مسلح  که نشان پلیس نیز داشتند متوقف شده و پول و سایر وسایل شخصیشان توسط این اشخاص به سرقت رفته است.لازم به توضیح است که حال این شناگران خوب بوده و در حال همکاری با مقامات دولتی در خصوص اتفاق پیش آمده هستند.
مادر قهرمان 32 ساله المپیک که نام او بعد از سرقت بلافاصله در اخبار مطرح شد، گفت:  Lochte به او گفته که واقعه سرقت بسیار وحشتناک بوده است.اما خوشبختانه فقط وسایل آنها ربوده شده و آسیب و خسارت جانی ندیده اند.
Lochte در ادامه گفت :ما در تاکسی در حال رفتن به دهکده المپیک بودیم که افرادی با نشان پلیس، تاکسی را متوقف کردند ، بدون هیچ نور و یاچیز دیگری، و فقط نشان پلیس به همراه داشتند.آنها ما را از تاکسی بیرون کشیده ، اسلحه خود را در آوردند و به من و هم تیمی هایم گفتند که روی زمین دراز بکشید.هم تیمی هایم همین کار را کردند.اما من از انجام این کار امتناع کرده و روی زمین دراز نکشیدم زیرا به نظر من کار درستی نبود و در این لحظه بود که مرد مسلح اسلحه اش را مستقیم روی پیشانی من گذاشت.
مدت کوتاهی پس ازاین گزارش ،  Mark Adams ، سخنگوی  کمیته بین المللی المپیک، گفت : این خبر قطعا واقعیت ندارد.

و افزود که انکار او بر اساس اطلاعاتیست که از خود Lochte و USOC دریافت کرده است.
ساعتی پس از این  بیانیه، Lochteگفت  گزارشی که مادرش داده کاملا صحیح بوده است.
Lochte در 2 اتفاق ورزشی در المپیک ریو مدال طلا را از آن خود نمود.

 

مقالات مرتبط

اختصاصی المپیک-نوجوان چینی و ناکامی در بردن مدال برای کمک به برادر نابینایش

chinese-gymnastics-loss

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان