دادستان گرگان در گفت وگو با میزان:

۱۰۰ مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستای توشن گرگان اجرا شد

در اجرای قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و پیشگیری از وقوع جرم و تغییر کاربری غیرمجاز صبح امروز ۱۰۰ مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستای توشن گرگان به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در اجرای قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و پیشگیری از وقوع جرم و تغییر کاربری غیرمجاز صبح امروز 100 مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستای توشن گرگان به اجرا در آمد.
 
 
100 مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستای توشن گرگان اجرا شد

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: در اجرای قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و پیشگیری از وقوع جرم و تغییر کاربری غیرمجاز صبح امروز 100 مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستای توشن گرگان به اجرا در آمد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان گرگان تعداد 100 مورد احکام قطعی قلع و قمع و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری در روستای توشن گرگان به اجرا در آمد و حدود 10 هکتار زمین آزاد شد.
 
100 مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستای توشن گرگان اجرا شد

این مقام قضایی با اشاره به تخریب ساختار و بافت روستا‌ها توسط این دست از ساخت و ساز‌های غیر مجاز تصریح کرد: ما مکلف هستیم تا از هویت فرهنگی روستا‌ها بوِیژه روستا‌هایی که در معرض تخریب و تعرض مادی و تخریب فرهنگی توسط عده‌ای منفعت طلب هستند دفاع کنیم.


100 مورد احکام قطعی قلع و قمع در روستای توشن گرگان اجرا شد
حجت الاسلام حقی در پایان یادآور شد: افرادی که قصد تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغ‌ها در خارج از محدوده قانونی شهر‌ها و شهرک‌ها و روستا‌ها را دارند بایستی بدوا با در دست داشتن مستندات مالکیت به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه تا در خصوص نحوه اقدام مورد راهنمایی و ارایه طریق قانونی قرار گیرند و در راستای حفظ و صیانت اراضی زراعی و باغ‌ها هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز در اینگونه اراضی را به سامانه 131 گزارش کنند.

گفتنی است روستای توشن یکی از روستا‌های هدف گردشگری استان است که در سال‌های اخیر مورد هجوم زمین خواران و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی ملی آن قرار گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر