مهرداد جماعتی:

انگیزه اصلی ام از آمدن به «سپیدرود» ملی پوش شدن است

رشت- بازیکن سپیدر ورد رشت هدفش از پیوستن به این تیم را کمک به سپیدرود و ملی پوش شدن عنوان کرد و گفت: آینده روشنی در انتظار این تیم مردمی است.

انگیزه اصلی ام از آمدن به «سپیدرود» ملی پوش شدن است

مهرداد جماعتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جدایی خود از تیم فولاد و پیوستن به سپیدرود اظهار کرد: تصمیم حضور در شهر رشت و تیم سپیدرود با تمرکز زیادی اتخاذ شد و عمیقا از این تصمیم خوشحالم.

وی با بیان اینکه آینده روشنی را برای تیم مردمی سپیدرود می بینم، افزود: هواداران و  بازیکنان بسیار خوب و با اخلاقی که با تمام وجودشان برای سپیدرود تلاش می کنند، مهمترین عامل موفقیت این تیم ریشه دار است.

جماعتی ادامه داد: مردم رشت خیلی خونگرم و فوتبالی بوده و از صمیم قلب تیمشان را دوست دارند و در این شرایط مطمئنم که این تیم در آینده ای نه چندان دور نتایج درخشانی می گیرد.

این بازیکن در ادامه به شرایط آماده سازی سپیدرود اشاره کرد و گفت: هرچند امکانات تیم ممکن است کمتر از سایر تیم ها باشد اما با توجه به همه شرایط، به نظر می رسد سپیدرود در مسابقات نتایج لازم را بدست آورده و تیم موفقی می شود.

جماعتی همچنین با مثبت ارزیابی کردن اردوی تیم در کرج تصریح کرد: هرچند زمان اردو کوتاه بود اما کمک شایانی به آماده سازی بازیکنان کرده و تمرینات صورت گرفته در آن لازم و ضروری بود.

وی خاطرنشان کرد: من با انگیزه بسیار زیادی  وبا دو هدف به سپیدرود آمده ام اول آنکه به سپیدرود کمک کرده و دوم خودم را به سطح اول فوتبال ایران یعنی تیم ملی که آن را قبلا تجربه کرده ام، برسانم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر