گزارش ویژه گاتزتا؛

دعوت بونوچی از موراتا برای پیوستن به میلان

روزنامه ایتالیایی مدعی شده لئوناردو بونوچی با آلوارو موراتا تماس گرفته تا او را برای پیوستن به تیم فوتبال میلان متقاعد کند.

دعوت بونوچی از موراتا برای پیوستن به میلان

به گزارش خبرگزاری مهر، گاتزتا دلواسپرت، روزنامه چاپ میلان، در گزارشی اعلام کرده که لئوناردو بونوچی برای متقاعد کردن موراتا برای پیوستن به تیم فوتبال میلان با او تماس گرفته است. بونوچی چندی پیش در انتقالی شوکه‎کننده از یوونتوس به میلان رفته است.

همچنین آلوارو موراتا دیگر مد نظر تیم فوتبال منچستریونایتد نیست و تیم انگلیسی با جذب رولو لوکاکو پرونده جذب مهاجم رئال را بسته است.

اما روزنامه ایتالیایی نوشت بونوچی بعد از پیوستن به میلان با آلوارو موراتا که زمانی با او در یووه هم‎تیمی بوده تماس گرفته و از او درخواست کرده تا به این تیم بیاید. میلان مالکان جدید چینی دارد و این مالکان تصمیم دارند با سرمایه‌گذاری حساب‌شده در تیم آن را به روزهای اوج بازگردانند.

البته گاتزتا مدعی شده در اولین تماس موراتا دعوت بونوچی برای پیوستن به میلان را رد کرده و برای این کار چندین دلیل داشته که یکی از آن‌ها حضور نداشتن میلان در رقابت‎های فصل آینده لیگ قهرمانان است. یکی دیگر از دلیل‌ها هم این بوده که او بازیکن یووه بوده و با شرایطی خاص از آن تیم جدا شده و حالا نمی‎خواهد هواداران بیانکونری این تصور را داشته باشند که به آن‌ها خیانت کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان