ماهان شبکه ایرانیان

آلودگی با پوست ما چه می‌کند !

آلودگی به وضوح باعث آسیب رساندن به محیط زیست می‌شود و همچنین باعث خراب شدن رنگ پوست ما می‌شود

 

آلودگی به وضوح باعث آسیب رساندن به محیط زیست می‌شود و همچنین باعث خراب شدن رنگ پوست ما می‌شود. در اینجا مطالبی که نیاز است برای محافظت از خودتان بدانید آمده است. ما اوقاتی که هوا مه آلود است ماسک به صورتمان می‌مالیم و قبل از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنیم. اما اگر علائم هشدار را نبینیم و یا بوی آن را متوجه نشویم چه اتفاقی می‌افتد؟ "همه ما می‌دانیم که آلودگی هوا پوست ما را خراب می‌کند. دکتر  Geoff Genesky، رئیس آزمایشگاه محافظت از پوست کی ال (Kiehl) میگوید :  بسیاری از مطالعات بر روی اثرات مخرب اشعه‌های یووی، تعدادی از آلاینده‌های خاص و اینکه چگونه آن‌ها روی ما اثر می‌گذارند متمرکز است.  

ما هرروزه خود را از طریق لوازم مخرب مانند دستگاه فتوکپی و خشک شویی در معرض محرک‌ها  قرارمیدهیم. Kiehl پنج آلاینده اصلی را شناسایی کرده است: ذرات مهم، اکسیدها، voc ها، هیدروکربن‌های چند حلقه‌ای معطر، ازون (ستون کنار صفحه را ببینید) .او طرقی که آنها باعث تخریب پوست ما می‌شوند را بدست آورده است.

برای مبارزه با این اثرات مخرب و کمک به بالا بردن درخشندگی پوست، Kiehl ماسک تقویت درخشندگی پوست از زردچوبه و دانه قره قاط را فرمول بندی کرده است. باقیمت ٤٩ دلار و وزن ٧٥ml.با زردچوبه به عنوان جزء تشکیل دهنده اصلی، ماسک شستنی به آرامی سموم و آلودگی‌ها را از روی پوست لایه برداری می‌کند. هسته قره قاط را به این ماسک اضافه کنید، شما ٢ ماده قدرتمند باخاصیت آنتی اکسیدانی خواهید داشت که در روشن سازی رنگ صورت به شما کمک خواهد کرد. 

دکتر Genesky بیان می‌کند که: " حتی این لایه‌برداری برای کسانی که پوست حساس دارند هم مفید است. با استفاده صحیح مداوم، می‌توان به نرمال سازی و قوی سازی پوست کمک کرد."   

 

در واقع، به دلیل مواد تشکیل دهنده طبیعی و تسکین دهنده شما می‌توانید از ماسک دو تایی  گشنیز Kiehl و ضد آلاینده با عصاره پرتقال روی دست خود استفاده کنید. با قیمت ٤٩ دلار و وزن ٧٥ml. ماسک‌های ماندنی روی پوست نیازی به معرفی کردن ندارد، اما دکتر Genesky می‌گوید که این ماسک شب متفاوت، محصول جدیدی برای عرضه است.

دکتر Genesky شرح می‌دهد که : "در کنار هیدراته کردن، ما به دنبال فراهم کردن آنتی اکسیدانی قوی برای تقویت و ذخیره سازی چربی و پروتئین در پوست در فرمول خود هستیم." آنتی‌اکسیدان‌ها از عصاره پرتقال تلخ که به دلیل توانایی‌اش درمحافظت از پوست در برابر فشار یووی، تحریک تولید پروتئین در پوست و منقطع کردن اکسیداسیون پوست شناخته شده است، گرفته می‌شود، روغن هسته گشنیز و ویتامین E باعث تقویت و تغذیه پوست در برابر حملات محیطی میشود. 

استفاده پشت سر هم و یا تنها از این دو ماسک بهترین اضافه کننده به برنامه زیبایی ضد آلودگی است. 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان