در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش هافبک یونایتد به شایعات پیوستنش به بارسا

هرچند رسانه های اسپانیایی کمتر سعی کرده اند در مورد علاقه بارسا به جذب هررا بنویسند؛ اما در انگلیس همچنان بر این اصرار دارند که مسئولان بارسا در پی جذب این هافبک ارزشمند هستند.

واکنش هافبک یونایتد به شایعات پیوستنش به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، هررا سال گذشته زیر نظر مورینیو شکوفا شد و مهره ای بسیار تاثیرگذار در موفقیت های فصل گذشته من یونایتد بود. او نقش بسزایی در قهرمانی یونایتد در لیگ اروپا و جام اتحادیه داشت و به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شد.

این هافبک 25 ساله اهل بیلبائو به ادعای رسانه های انگلیسی مورد توجه بارسلونا قرار دارد.

او در پایان بازی بامداد امروز یونایتد و لوس آنجلس گلکسی (پیروزی 5-2 شیاطین سرخ) گفت: «اخبار مربوط به بارسلونا صحت ندارند و باید بگویم که در یونایتد خوشحال هستم. اینجا حس یک بازیکن ارزشمند را دارم و تمام تمرکزم روی من یونایتد است.»

سوپرکاپ اروپا برابر رئال: «واضح است که رئال در حال حاضر قدرتمندترین تیم دنیاست. این تیم دو بار پشت سرهم فاتح لیگ قهرمانان شده اما ما هم یونایتد هستیم و سوپرکاپ اروپا به ما انگیزه ای متفاوت می دهد.

بازی برابر رئال به طور حتم آزمون خوبی برای ما پیش از شروع لیگ قهرمانان محسوب می شود. بازگشت به لیگ قهرمانان برای ما حیاتی بود و یکی از تیم های صاحب شانس قهرمانی هستیم. یونایتد تیمی قدرتمند، با یک مربی برنده است.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان