ماهان شبکه ایرانیان

اظهارات سخنگوی دستگاه قضا درباره بازداشت حسین فریدون

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که درباره تخلفات برادر رئیس جمهور حرف‌هایی مطرح شده و درفضای مجازی بطور گسترده آمده است که حسین فریدون دستگیر شده است، گفت: در خصوص این فرد چندین نوبت تحقیق شده و افرادی دیگری نیز مورد تحقیق قرار گرفته‌اند که برخی از افراد بازداشت هستند.

/////به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در یکصدوچهاردهمین نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه درباره تخلفات برادر رئیس جمهور حرف‌هایی مطرح شده و درفضای مجازی بطور گسترده آمده است که حسین فریدون دستگیر شده است، گفت: در خصوص این فرد چندین نوبت تحقیق شده و افرادی دیگری نیز موردتحقیق قرار گرفته‌اند که برخی از افراد بازداشت هستند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: دیروز برای این فرد یک قرار تامین صادر شده است؛ اما، چون تامین وثیقه نکرده، به زندان معرفی شده است. البته قرار ِصادر شده، قرار موقت زندان نیست؛ بلکه قرار تامین وثیقه است و اگر وثیقه را تامین کنند، آزاد می‌شود. از اینکه مبلغ صادر شده برای وثیقه چقدر است، اطلاعی ندارم. پرونده ایشان در حال رسیدگی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان