ام جی ۳۶۰ قبل از ورود به بازار ایران فیس لیفت شد!

همانطورکه می دانید شرکت ام جی پارس موتور قرار بود چند ماه پیش ام جی ۳۶۰ را به عنوان اولین محصول مشترک این شرکت و SAIC چین به بازار عرضه کند

همانطورکه می دانید شرکت ام جی پارس موتور قرار بود چند ماه پیش ام جی 360 را به عنوان اولین محصول مشترک این شرکت و SAIC چین به بازار عرضه کند. اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیافتاده و هنوز خبری از ام جی 360 نیست. حال در فضای مجازی عکس هایی البته با کیفیت بسیار پایین منتشر شده که ام جی 360 را با فیس لیفت جدید نشان می دهد.
چهره جدید این خودرو بسیار بهتر و بروزتر از مدلی بود که قرار است در بازار ایران عرضه شود. جلو پنجره ام جی 360 جدید بزرگ تر شده و چراغ های آن کمی اغراق آمیز شده اند. همچنین در سپر پایینی نمای جلو دو قسمت در طرفین دیده می شود که احتمالاً مخصوص چراغ های روز هستند. همچنین زیر سپر جلو کمی اسپرت تر شده و باید گفت که چهره و نمای جلوی ام جی 360 بسیار بهتر و مدرن تر شده است.

ام جی 360 فیس لیفت

ام جی 360 فیس لیفت

در نمای عقب با توجه به کیفیت بسیار پایین عکس ها آنچنان نمیتوان تمام تغییرات را مشاهده کرد اما فرم چراغ های عقب کمی تغییر کرده اند.
ام جی 360 قرار است با موتور 1.5 لیتری به بازار ایران عرضه شود و احتمالاً قیمتی در حدود 60 میلیون تومان خواهد داشت اما در نهایت باید دید این خودرو با چه قیمتی و چه زمانی به بازار ایران خواهد رسید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر