معرفی یک سینی غذای جدید شامل مرغ، پلو و پنیر

اگر از روش‌های همیشگی پخت برنج خسته شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا یک روش جدید پخت برنج که از جوشاندن، سریعتر و بهتر است را به شما معرفی کنیم

معرفی یک سینی غذای جدید شامل مرغ،  پلو و پنیر

آیا شما از آن دسته از کسانی هستید که تا اسم برنج در دستور یک غذا را می‌بینید فوری به فکر آوردن قابلمه و جوشاندن آن می‌افتید؟ ما در این مقاله قصد داریم روش پختی را به شما معرفی کنیم که اطمینان داریم نوع پختن غلات در آشپزی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. یک سینی غذا،  که تمام محتویات خوراکی شما به همراه مقدار زیادی پنیر در آن است را برای شما مثال می‌زنیم. سینی پلو، مرغ با پنیر، که کمی شبیه ته چین، و بسیار خوشمزه است.

به جای اینکه مرغ را در یک ظرف جدا و برنج را هم در یک ظرف جدا بپزید، من ترجیح می‌دهم که آن‌ها دوستان صمیمی تری شوند وقتی که هر دو در یک ظرف در حال پخته شدن هستند.

به هر طریق دلخواهی که مورد علاقه شما باشد، مرغ را بپزید. می‌توانید آن را در ماهی تابه سرخ کنید. بعد از اینکه پخت مرغ شما تمام شد، مرغ‌ها را در یک طرف ماهیتابه جمع کنید. 

© Provided by Delish

مایع برنج خود را که از قبل آماده کرده‌اید در ماهیتابه بریزید. این مایع می‌تواند شامل مواد مایع ته چین به همراه برنج باشد. نیازی نیست که مقدار زیادی  از این مواد یا مرغ داشته باشید. من یک پیمانه از هر کدام را ترجیح می‌دهم.  بعد به سادگی شروع کنید به هم زدن  مرغ و  مایع مخلوط شده با برنج . به مدت 5 دقیقه تا وقتی که مایع برنج شما به حالت کرمی در بیاید. بگذارید کامل پخته شود، بعد کمی سبزیجات و پنیر بر روی آن بریزید. و بعد کمی آن را گرم کنید تا وقتی که پنیر‌ها کاملا آب شوند.  

© Provided by Delish

نگذارید از دهن بیفتد و تازه و گرم آن را نوش جان کنید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر