زارا و ارائه لباس‌های سایز XXL

در هفته‌ای که گذشت، کمپانی زارا سایز لباسهایش را تا XXL افزایش داد و حالا افراد درشت اندام هم می‌توانند لباس‌های خود را از این برند معروف تهیه کنند

در هفته‌ای که گذشت، کمپانی زارا سایز لباسهایش را تا XXL افزایش داد و حالا افراد درشت اندام هم می‌توانند لباس‌های خود را از این برند معروف تهیه کنند. البته فعلا تنها برخی از شعبات زارا، لباس‌هایی با سایز XXL را می‌فروشند و آخرین مدل‌های لباس این برند با این سایز، در وب سایت زارا نیز در دسترس هستند. اگر چه در حال حاضر تمام مدلهای بهاره- تابستانی طراحی شده توسط زارا با سایز XXL ارائه نشده اند ولی با گذر زمان تدریجا، مد‌‌ل‌های بیشتری در این سایز عرضه خواهد شد.

مقامات زارا در پی درخواست‌های متعدد مشتریا‌‌ن‌شان برای افزایش سایز لباس‌های این برند، چنین تصمیمی گرفتند. این در حالی است که اخیرا مقاله ای منتشر شده که حکایت از آن دارد که تنها 1.4% از مدل‌ها، لباس‌هایی با سایز بیشتر از 40 به تن می‌کنند. برند Mango یکی از اولین برندهای اسپانیایی بود که تصمیم گرفت تا با به راه اندازی خط تولید Violeta لباس‌های سایز بزرگ تولید کند و حتی مغازه‌های خاصی برای فروش لباس‌های سایز بزرگ دارد. این می‌تواند تغییر بزرگی در دنیای مد باشد؛ چرا که تدریجا کمپانی‌ها با درنظر گرفتن برآمدگی‌های اندام افراد چاق‌تر، برای آن‌ها نیز لباس طراحی می‌کنند و این اقدامی مشابه با اقداماتی است که در دهه 90 میلادی صورت می‌گرفت. 

مدل‌هایی مثل اشلی گراهام Ashley Graham هستند که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی در تلاش‌هستند نشان دهند که به تن کردن تاپ‌های زیبا، تنها به هیکلی استخوانی نیاز ندارد و افراد چاق‌تر هم می‌توانند تاپ به تن کنند. و یا کاندیس هوفینCandice Huffine  که با ایجاد انقلابی در صنعت مد، کمپین‌هایی را برای معرفی مایوهای سایز بزرگ به راه انداخته اند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر