ماهان شبکه ایرانیان

ترکیب رنگ و عکس از ونیز

عکس ها و نقاشی های زیادی از ونیز وجود دارد. ترکیب این دو بر روی کارت پستال ها بی نظیر است. همراه ما باشید.

ترکیب رنگ و عکس از ونیز

این تصاویر زیبا از شرکت ونیزی Belle Époque Venice با استفاده از تکنیک رنگ کردن عکس‌های سیاه و سفید به دست امده است. تکنیکی زمان‌بر که به‌توسط این کار عکس‌هایی که قدیمی و سیاه و سفید هستند را بارنگ‌های متناسب با میزان سیاهی وسفیدی روی عکس اصلی، رنگ می کنند.

عکاسی زمانی که هانس یاکوب اشمید در سال 1880، در یک شرکت چاپ سوئیسی کار می کرد به وجود آمد. او یک محافظ را با مایع لیتوگرافی پوشش داد و سپس به روی آن مایعی که حساس به نور بود را کشید. با در معرض نور قرار دادن این صفحه متوجه شد که نور می‌تواند تصاویر را روی این صفحه حکاکی کند. صفحه‌ای که ساعت‌ها باید در مایع ظاهر کننده قرار می‌گرفت.

مایع ظاهر کننده قسمت‌هایی را در خودش حل می‌کرد و باقی قسمت‌ها که قابل حل نشدن بودند همان تصاویر سیاه و سفیدی که از قدیم باقی‌مانده‌اند را تشکیل می‌دادند.

برای رنگ‌کاری این کارت پستال ها رنگ های زیادی استفاده می‌شود، برعکس عکس اصلی که فقط دو رنگ سیاه و سفید را داشتند. هر طیف رنگی برای خودش رنگ خاصی دارد.

صنعتی که اشمید آن را شروع کرده بود امروز به هزاران طیف رنگی در عکاسی رسیده است که هرکسی می‌تواند ان را تجربه کند. همراه بنیتا باشید تا نگاهی به کارت پستال های احیاشده داشته باشیم.


ونیز

 

ونیز

 

ونیز

 

ونیز

 

ونیز

 

 

 

ونیز

 

ونیز

 

ونیز

ونیز

 

ونیز

ونیز

 

 

ونیز

 

ونیز

 

ونیز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان