سید احسن علوی:

برگزاری جلسات کلیشه‌ای فرهنگ کردستان را توسعه‌ نمی دهد

سنندج- نماینده‌ مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره‌ و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: کردستان در حوزه های فرهنگی ضعف های بسیار دارد و با برگزاری جلسات نمی توان فرهنگ را توسعه داد.

برگزاری جلسات کلیشه‌ای فرهنگ کردستان را توسعه‌ نمی دهد

به‌گزارش خبرنگار مهر، سید احسن علوی روز شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح استودیو چند منظوره و حرفه ای صدا و تصویر مهر حوزه هنری استان کردستان، در سنندج گفت: اگرچه‌ اقدامات خوبی در حوزه‌ فرهنگی کردستان صورت گرفته‌ است، اما این اقدامات کافی نیست.

علوی گفت: با جلسات کلیشه‌ای و بدون نتیجه‌ فرهنگ کردستان توسعه‌ نمی باید و حمایت از حوزه‌ فرهنگ کردستان نیازمند کار عملی و حمایت جدی مدیران و مسئولین کشوری و استانی است.

وی افزود:توسعه‌ حوزه‌ فرهنگ کردستان موجب توسعه‌ دیگر بخش ها است اما متاسفانه‌ علی رغم وجود پتانسیل های خوب زیر ساخت لازم در کردستان برای توسعه‌ حوزه‌ فرهنگ وجود ندارد.

نماینده‌ سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کردستان در حوزه‌ موسیقی شاخص است ولی متاسفانه‌ تاکنون از این ظرفیت بهره‌برداری نشده‌ است و من به‌ عنوان نماینده‌ مردم کردستان آمادگی دارم تا از هرجایی که‌ امکان دارد کاری برای حوزه‌ فرهنگ انجام دهم.

علوی گفت: طی روزهای آینده‌ با وزیر فرهنگ و ارشاد دیدار می کنم و تلاش خواهم کرد اعتبارات خوبی برای حوزه‌ فرهنگ و هنر استان کردستان جذب کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان