در گفتگو با مهر عنوان شد:

رادیو جوان برای نجات محیط زیست برنامه می‌سازد

برنامه رادیویی «پی‌نوشت» با رویکرد فرهنگ سازی و بررسی مشکلات محیط زیست کشور از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

رادیو جوان برای نجات محیط زیست برنامه می‌سازد

رضا ساکی تهیه کننده برنامه «پی‌نوشت» درباره این برنامه به خبرنگار مهر گفت: با توجه به مشکلات متعدد محیط زیست کشور و ضرورت فرهنگ سازی و حساس کردن افکار عمومی به شرایط ناگوار زیست محیطی کشورمان، برنامه پی نوشت از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

وی در ادامه گفت: موضوعاتی نظیر احیا دریاچه ارومیه، حفظ گونه های در معرض خطر از جمله یوزپلنگ ایرانی و اهمیت پایش و نگهداری تنوع گیاهی و مسایل مرتبط با محیط زیست کشور در این برنامه رادیویی بررسی می شود.

این فعال محیط زیست با اشاره خالی بودن کنداکتور رادیو از برنامه های مرتبط با محیط زیست افزود: مشکلات موجود و بحران های پیش رو از جله خطر تغییر اقلیم کشور، ریزگردها، خشکسالی، از بین رفتن پوشش گیاهی و موارد متعدد دیگر موجب شد تا پیشنهاد تولید این برنامه به مدیران شبکه رادیویی جوان ارایه شود که خوشبختانه با استقبال مواجه شد.

تهیه کننده برنامه محیط زیستی« پی نوشت» گفت: تلاش می کنیم تا با مشارکتت همه دلسوزان این حوزه از جمله استادان دانشگاه، کارشناسان و محیط بانان و خبرنگاران در حد توان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنیم.

به گزارش مهر، رضا ساکی تهیه کننده و آلیس ساکی و فاطمه عباسی گویندگان برنامه پی نوشت هستند. گفتنی است این برنامه محیط زیستی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح به مدت چهل و پنج دقیقه از شبکه رادیویی جوان پخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر