با این ۲۴ حرکت دوام لباس‌هایتان را بیشتر کنید(بخش دوم)

۱۴. به جای خرید لباس جدید، لباس‌های تیره‌تان را دوباره رنگ کنید.با استفاده از رنگ‌های مخصوص لباس به لباس‌های تیره‌تان جانی دوباره ببخشید.

13. لباس‌های رنگ روشن را در فضای باز و تیره‌ها را در فضای داخلی خانه خشک کنید.نور خورشید رنگ لباس‌های تیره را از بین می‌برد، پس مواظب باشید که لباس‌های تیره‌تان را هنگام خشک کردن از نور خورشید دور نگه دارید.

14. به جای خرید لباس جدید، لباس‌های تیره‌تان را دوباره رنگ کنید.با استفاده از رنگ‌های مخصوص لباس به لباس‌های تیره‌تان جانی دوباره ببخشید.

15. از رو بالشتی استفاده کنید.رو بالشتی هم مثل کیسه‌های ضد گرد و غبار برای نگهداری از کفش‌ها و کیسه‌های پارچه‌ای برای نگهداری لباس هایتان عمل می‌کنند.

16. ساپورت هایتان را فریز کنید.قبل از اولین استفاده از ساپورتی که خریدید، به جای غرق کردن در آب، آن را در فریز قرار دهید.

17. هنگام خشک کردن لباس‌ها در خشک‌کن لباس‌شویی از اسطوخودوس استفاده کنید.اسطو خودوس علاوه بر اینکه بوی خوبی به لباس هایتان می‌دهد، آن‌ها را در مقابل خورده شدن توسط حشرات هم حفظ می‌کند.

18.کیف و کفش‌هایتان را پر کنید.برای حفظ شکل کیف و کفش هایتان، آنها را با کاغذ پر کنید.

 19. لباس‌های ظریف را با دست بشوئید.لباس‌های ظریف را با دست شسته و آنها را هنگام شستشو با آب سرد در یک رو بالشتی و یا کیسه توری قرار دهید.

20. لباس‌های بافتنی‌تان را تا کنید.وزن بالای ژاکت‌های پشمی و لباس‌های بافتنی باعث کشیده شدن و تغییر شکل آنها روی لباس آویز می‌شود. آنها را تا کرده و در کشو قرار دهید.

21. اکسسوری چرمی ضد آب بخرید. برای اینکه همیشه خیالتان از بابت آسیب دیدن لوازم جانبی چرمی‌تان هنگام تماس با آب راحت باشد، همیشه نوع ضد آب آنها را خریداری کنید.

22.لکه های کوچک را به جای شستشوی کامل، با لکه‌گیری پاک کنید. هر چقدر بیشتر لباس هایتان را بشوئید، زودتر شکل و رنگ خود را از دست می‌دهند.

23. به لباس‌هایتان احترام بگذارید. هر چقدر که لباس هایتان را فشرده‌تر در کمد نگهداری کنید، برای خلاص شدن از شر چروک روی آنها باید آنها را بیشتر اتو کنید. لباس‌هایی را که در این فصل نیاز ندارید در چمدان نگهداری کرده تا فضای بیشتری در اختیار لباس‌هایی که هر روز می‌پوشید قرار بگیرد و آنها بتوانند نفس بکشند.

24. لکه‌های ناجور را درجا پاک کنید. هرگز اجازه ندهید یک لکه روغن روی لباستان باقی بماند تا اینکه فرصتی مناسب برای پاک کردن آن پیدا کنید. بهترین و بیشترین شانس شما برای از بین بردن چنین لکه‌هایی دقیقا در همان لحظه ایست که این لکه روی لباستان می‌افتد، در غیر این صورت امید چندانی به پاک شدن آن نداشته باشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر