ماهان شبکه ایرانیان

اوبامیانگ برای رفتن به میلان دستمزدش را کاهش می‎دهد

ستاره اهل گابن دورتموند که در نقل و انتقالات تابستانی به میلان نسبت داده می‎شود برای بازی کردن در این تیم حاضر است دستمزدش را کاهش دهد.

اوبامیانگ برای رفتن به میلان دستمزدش را کاهش می‎دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیره امریک اوبامیانگ حاضر شده برای رفتن به تیم فوتبال میلان دستمزد درخواستی‌اش و چیزی که در دورتموند می‎گیرد را کاهش دهد. مهاجم دورتموند در بازار نقل و انتقالات تابستانی شدیدا به بازگشت به میلان نسبت داده می‎شود و قرار است امروز (سه‎شنبه) در دیداری دوستانه مقابل این تیم در چین به میدان هم برود. او پیش  از این از تیانجین کوانجین چین هم پیشنهاد داشت که البته آن را رد کرد.

گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که او برای بازگشت به سن‎سیرو حاضر است دستمزدش را کاهش دهد. این در حالی است که پیشنهاد تیانجین به او دستمزد سالانه 30 میلیون یورویی بوده و حالا حاضر است در میلان سالی 13 میلیون یورو دستمزد بگیرد. طبق ادعای گاتزتا او حاضر است این رقم را تا سالی 8 میلیون یورو هم برای میلان کاهش دهد و این نشان می‌دهد که ستاره اهل گابن به دنبال پول نیست و مشتاق بازی کردن در میلان است.

در حال حاضر بونوچی با سالی 8 میلیون یورو دستمزد پردرآمدترین ستاره سری آ است و اگر انتقال اوبامیانگ از دورتموند به میلان در ازای مقدار کمی بیشتر از این هم انجام شود، او تبدیل به پردرآمدترین بازیکن لیگ ایتالیا خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان