بیامو و آئودی، از جمله پیشگامان آلمانی صنعت خودروسازی به شمار میروند و به سبب رقابت خود با یکدیگر در عرصه تکنولوژی و تبلیغات شهرت دارند. ولی به نظر میرسد که امروزه این رقابت به مرحله تازهای وارد شده و رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. رقابتی از جنس هجوم مستقیم و بیپروا.
همه چیز از بیلبوردی شهری در لس آنجلس ایالات کالیفرنیا آغاز شد …
![رقابت بیلبوردی بیامو و آئودی](/Upload/Public/Content/Images/1396/04/27/1719160987.jpg)
شطرنج؟ نه متشکرم، من ترجیح میدهم رانندگی کنم.
پس از گذشت چند روز، آئودی طرح دیگری را بر این بیلبورد نشاند که حامل پیغامی به بیامو بود و آن را به چالش میکشید.
![رقابت بیلبوردی بیامو و آئودی](/Upload/Public/Content/Images/1396/04/27/1719170942.jpg)
بیامو! نوبت تو است!
همانطور که انتظار هم میرفت، بیامو پاسخ دندان شکنش را با خرید بیلبوردی در آنسوی خیابان داد.
![رقابت بیلبوردی بیامو و آئودی](/Upload/Public/Content/Images/1396/04/27/1719190234.jpg)
کیش و مات.
این بار آئودی به طرفداران فیسبوکی خود روی آورد و در سایه آنها، پاسخهای هوشمندانه فتوشاپ شدهای را پیدا کرد.
![رقابت بیلبوردی بیامو و آئودی](/Upload/Public/Content/Images/1396/04/27/1719200266.jpg)
دوباره فکر کن.
![رقابت بیلبوردی بیامو و آئودی](/Upload/Public/Content/Images/1396/04/27/1719210178.jpg)
خودت کیش.
طرفداران بیامو هم بیکار ننشستند و با در واکنشی غیر منتظره، با پاسخی فتوشاپی این نبرد را ادامه دادند.
![رقابت بیلبوردی بیامو و آئودی](/Upload/Public/Content/Images/1396/04/27/1719220368.jpg)
پایان بازی.
پیاده نظام شما، هیچ تناسبی با شاه ما ندارد.
سرانجام آئودی، یک بار دیگر دست به کار شد و با بیلبوردی دیگر، نزاع رسمی خود را ادامه داد.
![رقابت بیلبوردی بیامو و آئودی](/Upload/Public/Content/Images/1396/04/27/1719230509.jpg)
زمان بررسی نشان لوکست فرا رسیده است. شاید منقضی شده باشد.
بعد از آن بود که بیامو، بیلبوردهای خود را در نقاط دیگری نیز نصب کرد و بدین ترتیب، به نبرد رو در روی بیلبوردی پایان داد. پایانی که تنها شروعی بود برای جدلهای آتی.