بیامو و آئودی، از جمله پیشگامان آلمانی صنعت خودروسازی به شمار میروند و به سبب رقابت خود با یکدیگر در عرصه تکنولوژی و تبلیغات شهرت دارند. ولی به نظر میرسد که امروزه این رقابت به مرحله تازهای وارد شده و رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. رقابتی از جنس هجوم مستقیم و بیپروا.
همه چیز از بیلبوردی شهری در لس آنجلس ایالات کالیفرنیا آغاز شد …
شطرنج؟ نه متشکرم، من ترجیح میدهم رانندگی کنم.
پس از گذشت چند روز، آئودی طرح دیگری را بر این بیلبورد نشاند که حامل پیغامی به بیامو بود و آن را به چالش میکشید.
بیامو! نوبت تو است!
همانطور که انتظار هم میرفت، بیامو پاسخ دندان شکنش را با خرید بیلبوردی در آنسوی خیابان داد.
کیش و مات.
این بار آئودی به طرفداران فیسبوکی خود روی آورد و در سایه آنها، پاسخهای هوشمندانه فتوشاپ شدهای را پیدا کرد.
دوباره فکر کن.
خودت کیش.
طرفداران بیامو هم بیکار ننشستند و با در واکنشی غیر منتظره، با پاسخی فتوشاپی این نبرد را ادامه دادند.
پایان بازی.
پیاده نظام شما، هیچ تناسبی با شاه ما ندارد.
سرانجام آئودی، یک بار دیگر دست به کار شد و با بیلبوردی دیگر، نزاع رسمی خود را ادامه داد.
زمان بررسی نشان لوکست فرا رسیده است. شاید منقضی شده باشد.
بعد از آن بود که بیامو، بیلبوردهای خود را در نقاط دیگری نیز نصب کرد و بدین ترتیب، به نبرد رو در روی بیلبوردی پایان داد. پایانی که تنها شروعی بود برای جدلهای آتی.