به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فلاح جوشقانی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد اپراتورهای تلفن همراه براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد.
وی گفت: به منظور شفافسازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه تلفن همراه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه 195 و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در بازه زمانی سه ماهه اول سال 96 بررسی و ارزیابی شده است.
فلاح جوشقانی افزود: بر این اساس دربازه زمانی سه ماهه اول سال 96، تعداد 3 هزار و 73 شکایت در حوزه نظارت بر سرویسهای ارتباطی در سامانه 195 ثبت شده است که از این تعداد به 2 هزار و 459 شکایت رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات مشترکان از دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال 96، به طور مستمر بررسی و اطلاعرسانی میشود.
جدول وضعیت رسیدگی به شکایات اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در اینجا درج شده است.