ماهان شبکه ایرانیان

گروه "دختران دریا" برای بانوان ایران زمین می خواند/ طنین موسیقی پاپ در نیاوران

گروه "دختران دریا" با طنین انداختن موسیقی پاپ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه موسیقی "دختران دریا" در یازدهمین و دوازدهمین شب از دومین ماه فصل زمستان با بانوان ایران زمین دیدار می کنند.

آرزو ضیایی سرپرست و خواننده این گروه موسیقی ویژه بانوان است. همچنین مسعود زارع فر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده قطعه ها، آثار اجرایی در این برنامه را تنظیم کرده است.

آرزو ضیایی درباره انتخاب نام "دختران دریا" برای گروه خود گفت: دریا یکی از عناصر طبیعت است که من شخصا خیلی دوستش دارم با امید به اینکه بتوانیم در این صحنه به زلالی و صمیمیت دریا باشیم. در ضمن قطعه ای نیز به نام «دختران دریا» در این کنسرت اجرا خواهد شد که مختص این گروه ساخته شده که ترانه آن گویای اندیشه و ساختار این گروه است.

وی افزود: «قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد قطعات پاپ و فولکلور خاطره انگیز با تنظیمی متفاوت در قالب پاپ- راک و کلاسیک خواهد بود و همچنین قطعاتی هم برای این گروه ساخته و نوشته شده است که برای اولین بار در کنسرت اجرا خواهد شد.

 آرزو ضیایی (خواننده و سرپرست گروه)، مسعود زارع فرد (آهنگساز و تنظیم کننده)، فریماه عباسی (پیانو)، لیدا باقری (فلوت)، ویدا ملاحسنی (ویلنسل)، سحر رحیمی (گیتار)، ریما حسن زاده (گیتار باس)، ندا بهزاد (درامز)، مژگان ابوالفتحی (پرکاشن)، مریم طالبی و آتنا کریمی (همخوان) اعضای این ارکستر را تشکیل می دهند.

گروه "دختران دریا" 11 و 12 بهمن ساعت 20:00 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان