کیف‌های لوکس برای جشن‌های مختلف

بر اساس آماری که آقای Gerald Bodmer، مدیر عامل اجرایی شرکت سازنده کیف‌های لوکس Launer London اعلام کرده است، این شرکت تا به امروز ۲۰۰ عدد از انواع مدل‌های کیف‌های خود را برای ملکه الیزابت فرستاده است

بسیاری از مردم عادی فقط یک کیف دوشی دارند که با آن هم فعالیت‌های روزانه شان را انجام می‌دهند و هم به مهمانی‌ها و جشن‌های مختلف می‌روند، اما یک مقام سلطنتی علاقه اش به این کیف‌ها را به سطحی فراتر از انتظار رسانده است. ملکه الیزابت دوم نه تنها یک کیف مورد علاقه دارد، بلکه صدها عدد از این کیف مورد علاقه را در کلکسیون کیف‌های خود دارد. 

بر اساس آماری که آقای Gerald Bodmer، مدیر عامل اجرایی شرکت سازنده کیف‌های لوکس Launer London اعلام کرده است، این شرکت تا به امروز 200 عدد از انواع مدل‌های کیف‌های خود را برای ملکه الیزابت فرستاده است. ملکه الیزابت در انظار عمومی و مراسم‌های مختلف بی شماری از رنگ‌ها و مدل‌های مختلف کیف‌های شرکت Launer استفاده کرده است، یکی از این مراسم سلطنتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی در دو دهه اخیر، ازدواج شاهزاده ویلیام و دوشس کاترین در سال 2011 بود.

اما با این همه، قیمت کیف‌های این شرکت سرسام آور است و هر کدام از آنها حدود 1650 پوند (معادل 2346 دلار) ارزش دارد. اگرچه داشتن این همه کیف‌های گران قیمت افراط به حساب بیاید، اما روزنامه Daily Mail عنوان می‌کند که ملکه الیزابت هر بار در مناسبت‌های مختلف از یکی از این کیف‌ها استفاده می‌کند و با هر تیپ و لباسی یکی از این کیف‌ها را به کار می‌برد و به همین راحتی بابت یک کیف نو پول خود را خرج نمی‌کند. 

آقای Bodmer در مصاحبه با روزنامه Daily Mail گفت: "اخیرا ملکه را در یکی از مراسم‌ها دیدم که یکی از قدیمی‌ترین کیف‌های شرکت ما که ساختاری فلزی داشت را استفاده کرده بود". او در ادامه گفت: "ملکه تمام کیف‌ها را نگه می‌دارد، او حتی کیف‌های مربوط به مادر خود را نیز نگه داشته است و این یعنی ماندگاری کیف‌های شرکت ما فوق العاده و اعجاب انگیزند. راز قدرت ما، ساختار قوی و منحصر به فرد محصولاتمان است." او در ادامه عنوان کرد که کاخ باتینگهام به طور معمول در هر سال 5 کیف از این برند را سفارش می‌دهد که این تعداد در سال 2015 به 2 عدد کاهش یافت و هنوز هیچ سفارشی در سال 2016 به دست ما نرسیده است.

آقای Bodmer می‌گوید: ملکه الیزابت اغلب اوقات سفارش می‌دهد که دسته کیف‌ها بلندتر ساخته شوند تا بتواند به راحتی با مردم دست بدهد. بعد از سفارش 200 عدد از کیف‌های شرکت ما، منطقی است که ملکه الیزابت تعداد سفارش‌های خود را کاهش دهد، چون او از همه کیف هایش استفاده می‌کند حتی کیف‌های قدیمی و 200 کیف را تا صدها مرتبه می‌توان استفاده کرد. روی هم رفته ملکه از اولین مرتبه‌ای که در سال 1968 اولین کیف شرکت Launer را در دست گرفت در واکنش به کیفیت ساخت این کیف، حکم سلطنتی خود در مورد ساختار عالی این کیف را صادر کرد و ما با وجود این افتخار به خود می‌بالیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان