ماهان شبکه ایرانیان

نمایش تی شرت های مدرن اما اصیل  در فرهنگسرای اندیشه

این روزها فرهنگسرای اندیشه نمایشگاهی با عنوان حجم گرایی در مد با موضوع مدوگرافی را میزبانی می کند که در آن تی شرت های منقش به گرافیک وطرح های ایرانی به نمایش گذاشته شده اند.

این روزها فرهنگسرای اندیشه نمایشگاهی با عنوان حجم گرایی در مد با موضوع مدوگرافی را میزبانی می کند که در آن تی شرت های منقش به گرافیک وطرح های ایرانی به نمایش گذاشته شده اند.

 

محمد سلیمی مدراطور این نمایشگاه در گفت و گو با سایت بنیتا به ارایه توضیحاتی درخصوص طرح های ارایه شده پرداخت و گفت: هر فصل ما جریانی را تحت عنوان حجم گرایی در مد برگزار می کنیم که این فصل به ارایه و نمایش 40 اثر با بهره گیرى از گرافیک و به صورت اصیل اما با کاربرد مدرن پرداخته ایم.

 

وی افزود: گرافیست این آثار محمد رضا صابریان بوده و در افتتاحیه پراستقبال و باشکوهى  7 اثر تویط هنرمندان مرتبط با سوژه لباس ها رونمایی شد که  آثار رویاى کودکى توسط گیتى خامنه ومسعودفروتن، ماه و ماهى توسط حجت اشرف زاده وعلیرضابدیع، Persian gulf  توسط بابک زرین، باغ ایرانى توسط مهندس ایرج حسابى، زخم خرم (محمدجهان آرا) توسط غلام کویتى پورو مهدى یغمایى، شمس الشموس توسط صابرخراسانى و گل مریم توسط لیلابرخوردارى،سولمازحصارى رونمایی شدند.

این مدراطور اعلام کرد: آثار به نمایش گذاشته شده این نمایشگاه ١٦ تا 21خرداد در نگارخانه فرهنگسراى اندیشه برای بازدید عموم آزاد است و علاقه مندان از ساعت 10 صبح تا 7 عصر می توانند به تماشای این آثار که لمسشان و عکس گرفتن از آن ها کاملا آزاد است بپردازند.

سلیمی با اشاره به این که تی شرت های به نمایش گذاشته شده دو کاربرد street style و لباس راحتی دارند، گفت: کاربرد این لباس ها هم برای بانوان است و هم برای آقایان.

به گزارش بنیتا، در افتتاحیه این نمایشگاه که در سالن همایش هاى فرهنگسراى اندیشه برگزارشد ابوالفضل جلیلى ،کارگردان سینما درباره لباس راحت و راحتى در پوشش، دکترجوادصدق آمیز درباره مدپژوهى و مهندس حسابى از جریان نسل جدید ایران در جستجوى مدایرانى و دستاوردهاى  هاى مدراطور ایرانى سخنرانى کردند.  


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان