ماهان شبکه ایرانیان

آشنایی با برند BROCK

چه حسی از این دو زن که یکی واقعی و یکی داستانی است به شما القا می‌شود؟

آقای کریستوفر براک و خانم لارا واسار زوجی هستند که هم در کار و هم در زندگی با یکدیگر شراکت دارند. این زوج تصمیم گرفتند که نام برند خود را که شامل محصولات و مجموعه‌های ready-to-wear (بخر و بپوش) بود را Brock بگذارند که شالوده و اساس آن، لباس‌های مینیمالیست الهام گرفته از سبک پوشش دهه 90 میلادی بودند. در مجموعه اخیر تولید شده توسط این زوج با نام Resort، طراحی‌های به کار رفته از نوع پوشش خانم گویینت گالترو، بازیگر فیلم آرزوهای بزرگ محصول سال 1998 الهام گرفته شده‌اند. حالا بیایید ببینیم که این زوج موفق چگونه بین زندگی واقعی و دنیای مد تعادل برقرار می‌کنند و همچنین ببینیم که دختر رویایی Brock چه کسی است.سوال: منابعی که شما برای مجموعه Resort انتخاب کردید فوقالعاده بودند، یکی کارولین بست کندی و دیگری هم خانم گویینت پالترو، بازیگر فیلم آرزوهای بزرگ.

چه حسی از این دو زن که یکی واقعی و یکی داستانی است به شما القا می‌شود؟

لارا: ویژگی‌ای که بیشتر از هر چیز دیگر در وجود نقش استلا در فیلم آرزوهای بزرگ و کارولین دوست دارم، متانت و آرامش آنهاست. هر دو این خانم‌ها درک فوق العاده‌ای از مدل شخصی دارند. راحتی و آرامشی که حتی در نوع لباس پوشیدن این دو زن می‌توانید مشاهده کنید هر کسی را به خودش جذب می‌کند.

سوال: زیبایی برندتان را چگونه و با چه کلماتی توصیف می‌کنید؟

لارا: ساده، تمیز، قابل پوشیدن و جذاب.

کریس: ما قصد داریم به خانم‌ها ذهنیتی را هدیه کنیم که درباره خود حس خوبی داشته باشند.

سوال: نحوه کار کردن شما باهم به چه صورت است؟

لارا: ما همدیگر را به چالش می‌کشیم، از هم حمایت می‌کنیم، مثل آینه همه چیزمان را برای دیگری منعکس می‌کنیم . . . اما بعد از پایان زمان کاری به عاشقانه‌ترین شکل ممکن باهم معاشرت می‌کنیم.

کریس: در تکمیل صحبت‌های همسرم این نکته را هم اضافه می‌کنم که دیدگاه‌های مختلف ما درباره موضوعات متفاوت باعث می‌شود که از زوایای گوناگون به این کار نگاه کنیم.

 

سوال: چالش‌هایی که هنگام کار با همسرتان برای شما به وجود می‌آیند چه چیزهایی هستند؟

لارا: هر چیزی که فکرش را بکنید. وقتی در مورد بعضی از موضوعات با هم اختلاف نظر داریم شرایط واقعا سخت می‌شود. ما واقعا مجبوریم که یک قدم عقب‌نشینی کنیم و هر کدام از زاویه دید طرف مقابل به موضوع نگاه کنیم.

سوال: چرا تصمیم گرفتید که مجموعه خاص خودتان را راه اندازی و تولید کنید؟

لارا: همیشه رویای طراحی و تولید لباس را در سرم می‌پروراندم، لباس هایی که یک زن بتواند در آنها خودش باشد.

سوال: اگر می‌توانستید یه یک زن لباس‌های طراحی‌شده‌تان در Brock را بپوشانید، چه از گذشتگان و چه حاضرین، آن زن چه کسی می‌توانست باشد؟

کریس: خانم کارولین بست کندی.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان