سلین دیون برای اولین بار از وداع تلخ با همسر فقیدش می‌گوید

آقای رنه آنژلی، همسر سلین دیون، بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان حنجره در نهایت تسلیم این بیماری شد و در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ درگذشت. این زوج هنری سه فرزند به نامهای رنه چارلز ۱۵ ساله و دو بچه ۵ ساله دوقلو به نامهای ادی و نلسون دارند.

سلین دیون، خواننده سرشناس کانادایی برای اولین بار بعد از درگذشت همسرش رنه آنژلی، درهای قلبش را به روی خبرنگاران باز کرده و در مورد آن روزها به صحبت پرداخته است.او در گفت وگو با مجله پیپل، خطاب به فردی که بیش از دو دهه همسرش و درعین حال مدیربرنامه‌هایش نیز بود گفت: «می‌توانی در کمال آرامش بروی. همیشه نگران کارنامه هنری من و فرزندانم بودی. ولی حرفم را باور کن؛ بچه‌ها حال‌شان خوب است و من هم خوبم و همه چیز خوب خواهد بود. لطفا در آرامش باش. نمی‌خواهم تو را نگران کنم.»

آقای رنه آنژلی، همسر سلین دیون، بعد از سالها مبارزه با بیماری سرطان حنجره در نهایت تسلیم این بیماری شد و در 14 ژانویه 2016 درگذشت. این زوج هنری سه فرزند به نامهای رنه چارلز 15 ساله و دو بچه 5 ساله دوقلو به نامهای ادی و نلسون دارند.

بعد از درگذشت آقای آنژلی در سن 73 سالگی و در خانه‌شان در لاس وگاس آمریکا بود که سلین دیون در غم تنهایی از دست دادن همسرش فرو رفت و حالا برای اولین بار از آن زمان به بعد، از احساساتش صحبت کرده.سلین دیون 48 ساله گفته:« فرزندانم به من این قدرت را می‌دهند.» 

او هنوز به خوبی صدای لرزش زانوهای فرزند بزرگترش در مراسم به خاک‌سپاری رنه در مونترال را به یاد دارد. سلین دیون برای توضیح دادن فوت همسرش به دو کودک کم سن و سالش از فیلم انیمیشنی UP کمک زیادی گرفته و براین باور است که این فیلم به او کمک زیادی کرد و تسکین زیادی به او داد و توضیح داده که برای توضیح این موضوع، یک میهمانی با بالن رنگی گرفته و هدف این میهمانی را «یادبود پدر» عنوان کرده. درپایان این مراسم، او و فرزندانش این بالن‌ها را با گفتن جمله «بابا دوستت داریم» به هوا فرستاندند تا بدین ترتیب مراسم درگذشت پدر را برگزار کنند و در مورد این تصمیم گفته:« نمی‌خواستم که بچه‌هایم از دکتر رفتن بترسند.»

او در تمام مصاحبه‌هایش نشانه‌های زیادی از قوی بودن شخصیتش به نمایش می‌گذارد و حالا هم دراین باره یادآوری کرده که نکته مهم برای او این است که در این شرایط خودش را یک زن قوی بیابد؛ به ویژه به خاطر فرزندانش که حالا باید زیرسایه یک مادر مجرد بزرگ شوند:« می‌خواهم از همه طریق‌ها به بچه‌هایم نشان دهم که مادرشان قوی است. همسرم تمام این قدرت را برای من به جای گذاشت. همسرم مرد زندگی من بود و حالا هم اگر چه از نظر فیزیکی پیش من نیست ولی هم‌چنان درکنار من است. هرروز وقتی به رنه چارلز، ادی و نلسون (فرزندانم) نگاه می‌کنم، رنه را می‌بینم.»

او بعد از بازگشت از کنسرت‌هایش در لاس وگاس که درماه فوریه و یک ماه بعد از درگذشت همسرش برگزار کرد نیز همین روحیه را داشت و با یادآوری آن کنسرت می‌گوید:« در طول تمام زندگی ام، فقط چشمانم دنبال همسرم می‌گشت که هرشب در کنسرت‌هایم روی صندلی می‌نشست. او همیشه روی سن با من خواهد بود و هیچ چیزی عوض نخواهد شد.» سلین دیون درحالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که چند روز بعد از مرگ همسرش، یکی از برادرانش را نیز به خاطر بیماری سرطان از دست داد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر