قیمت کوئیک و زمان پیش فروش توسط سایپا اعلام شد

همانطورکه می دانید نمایشگاه خودرو شیراز این روزها در جریان است و در خلال آن رضا تقی زاده، معاون فروش و بازاریابی سایپا اعلام کرد که از نیمه دوم مردادماه، پیش فروش کوئیک و ساینا اتوماتیک و برلیانس C۳ همزمان آغاز خواهد شد و تحویل کوئیک و ساینا از آبان ماه سال جاری به تدریج شروع می شود

همانطورکه می دانید نمایشگاه خودرو شیراز این روزها در جریان است و در خلال آن رضا تقی زاده، معاون فروش و بازاریابی سایپا اعلام کرد که از نیمه دوم مردادماه، پیش فروش کوئیک و ساینا اتوماتیک و برلیانس C3 همزمان آغاز خواهد شد و تحویل کوئیک و ساینا از آبان ماه سال جاری به تدریج شروع می شود.
تقی زاده گفت که نام کوئیک صد در صد ایرانی است و مربوطه به منطقه ای در کردستان است. همچنین تقی زاده افزود که خودروی سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک سیتروئن و سایپا تا پایان سال جاری به بازار عرضه می شود.
تقی زاده گفت که سهم پراید از سبد محصولات این شرکت از 68 درصد به کمتر از 26 درصد رسیده و جایگزینی برای این خودرو وجود ندارد.
معاون بازاریابی و فروش سایپا همچنین افزود که بازار تقاضای بالایی برای محصولات مختلف رنو از جمله رنو تندر 90، رنو ساندرو و یا رنو ساندرو استپ وی دارد و با این وجود رنو برنامه ای برای افزایش تولید این محصولات در بازار ایران را ندارد.
تقی زاده همچنین گفت که قیمت کوئیک بین 33 تا 40 میلیون تومان د رمدل های مختلف خواهد بود و پیش فروش آن به زودی آغاز خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر