با سرکه سیب سرم مو بسازید

این روزها به هر کس بگویید موهایم خشک هستند ‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیشنهاد همه به شما استفاده از سرم مو با برندهای خارجی و ایرانی پرتعداد است.

با سرکه سیب سرم مو بسازید

 شانه زدن مو

این روزها به هر کس بگویید موهایم خشک هستند ‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیشنهاد همه به شما استفاده از سرم مو با برندهای خارجی و ایرانی پرتعداد است. پس  از آن که از حمام بیرون می‌آیید و وقتی موهایتان نم دارد سرم مو را باید استفاده کنید. برای شناختن سرم موهای مختلف هم کلی زمان و هزینه باید بگذارید تا برندهای خوب و سازگار با موهایتان را بشناسید. 

حالا پیشنهادی طبیعی به شما می‌دهیم. با سرکه سیب می‌توانید موهایی نرم و صاف داشته باشید. شاید فکر کنید بوی سرکه سیب در موهایتان بماند اما برای رفع بوی سرکه سیب مقداری از آن را در یک وسیله اسپری کننده یا همان جای سرم موهای قبلیتان بریزید و از دور با چند اسپری به موهایتان آن را نرم و صاف کنید. 

 سرکه سیب

خواص سرکه سیب برای موهای شما مانند همان خواص سرم مو است که درخشندگی لازم را به مرور زمان به آن باز می‌گرداند. این ماده با ایجاد یک لایه محافظ، مو را در مقابل آسیب‌های محیطی و آسیب در هنگام حالت دادن مو محافظت می‌کند.  این لایه محافظ باعث پیشگیری از از دست رفتن رطوبت مو می‌شود. این لایه محافظ ، از ایجاد الکتریسیته ساکن خصوصاً پس از سشوار کشیدن پیشگیری می‌کند و  باعث ایجاد حس نرمی و براق شدن مو می‌شود. 

البته یادتان نرود بگذارید رطوبت موهایتان کامل گرفته شود و سرکه سیب جذب موهایتان شود و پس از آن که نم موهایتان گرفته شد با سشوار یا هر خشک‌کننده دیگری به موهایتان حالت دهید. یک نکته دیگر را هم فراموش نکنید؛ سرکه سیب به سرعت سرم موهای شیمیایی موهایتان را نرم می‌کند اما بعد از مدتی که موهایتان را با سرکه سیب درخشان و نرم کردید دیگر نگران نیستید که مانند سرم موهای شیمیایی به سرکه سیب ضررهایی برای سرتان داشته باشد. همچنین صرفه جویی مناسبی هم درهزینه خواهید داشت.

####441-324-2600###% 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر