۹ راز زیبایی که از آریل تخادا، آرایش‌گر خانواده کارداشیان آموخته ام

این آرایشگر هنرمند ۲۰ ساله درباره کارش می‌گوید:« من خیلی زود از صفر به صد رسیدم

با فرد 20 ساله‌ای که مسبب بیشترین لایک‌های سلفی‌ها در اینستاگرام است دیدار کنید.آریل تخادا، کسی است که مسبب بیشترین لایک‌های عکس‌های سلفی در اینستاگرام است. عکس‌های آرایش شده کیم کارداشیان در کنار امبر رز، بعد از #FingerInTheBooty-gate؟ این هنر آریل بود (با هش تگ #MakeupByAriel) چهره کیلی در کمپین پوما؟ باز هم هش تگ (#MakeupByAriel) درکنار این عکس قرار داشت. در مورد چهره کندال Kendall روی فرش قرمز چطور؟ خودتان حدس بزنید که آرایشش را چه کسی انجام داده بود؟

این آرایشگر هنرمند 20 ساله درباره کارش می‌گوید:« من خیلی زود از صفر به صد رسیدم.» بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان که دو سال پیش اتفاق افتاد، تخادا برای آرایش‌گری به نیویورک و به نزد دخترخاله اش رفت تا بتواند به مدل‌ها یا عکاس‌های هنری نزدیکتر شود. او دراین باره توضیح می‌دهد:« من با گفتن این عبارت که "من بزرگترین آرایشگر دنیا هستم" به خودم انگیزه می‌دهم. به خاطر شیوه ای که من با خودم حرف می‌زنم و دیدگاهی که نسبت به خودم دارم، مردم هم به همین شیوه به من می‌نگرند. به همین خاطر هم شد که توانستم پروژه های کاری بگیرم.» اولین مشتری سرشناس تخادا، لیلی گالیچی Lilly Ghalichi برنامه تلویزیونی Bravo’s shahs of Sunset بود. از وقتی که کیلی جنر Kylie Jenner با او تماس گرفت، همه چیز عوض شد. تخادا درباره این تماس می گوید:« او از من پرسید که آیا می‌توانم مسئولیت آرایش کردن او را به عهده بگیرم و با خودم گفتم:"خدای من" کیلی به من پیغام داده؟14 دقیقه پیش؟ کلی دیر پیغامش را دیدم و حالا او جواب مرا نخواهد داد.» اما کیلی جواب او را داد و تخادا بلافاصله بلیط پروازی به سمت لس آنجلس تهیه کرد:« من رفتم و ما با هم کار کردیم و بعد از آن او هرگز نگذاشت که من ترکش کنم.کیلی واقعا زندگی مرا عوض کرد.»

تخادا حالا در وست هالیوود زندگی می‌کند و با اعضای خانواده اش مشغول به کار است. او ادامه داد:« هرروز برای کار با زیباترین زنان دنیا از خواب بیدار می‌شوم. این فوق العاده است.» حالا تخادا در اینجا توصیه‌هایی برای داشتن چهره ای درخشان، پوستی بی‌عیب ونقص ولب‌هایی جذاب ارائه کرده است.

نرم کننده ها ومرطوب کننده های پوست، سلاح مخفی من

بخش عمده ای از ابزارهای فونداسیون برای برطرف کردن نقص‌های صورت، با محصولات پوستی آغاز می‌شود. من واقعا با نرم کننده- مرطوب کننده های پوست زندگی می‌کنم. من از محصول Kiehl's Ultra Facial Moisturizer خوشم می‌آید. این گزینه خوبی برای زیرسازی آرایش است.

سرمایه گذاری روی کرم‌های چشم

استفاده از یک کرم چشم خوب، واقعا مهم است. چرا که هیچ وقت نمی‌خواهی که مشخص شود که از کانسیلر استفاده کرده ای. من از محصولTatcha Revitalizing Eye Cream راضی هستم. شب‌ها باید همیشه از حجم مناسبی کرم چشم استفاده کنی تا پوستت مرطوب باشد. چون در طول شب، پوست رطوبت زیادی از دست می‌دهد. پس بهتر این است که  کرم را بزنید و بگذارید تا در پوستتان نفوذ کند.

زیرسازی وهم ترازی پوست نباید سخت باشد

اگر می‌خواهید که پوستتان را به نحو ایده آلی زیرسازی کنید، باید به دنبال کانسیلری باشید که یک یا دو درجه روشن تر از تناژ پوست بخش مرکزی صورتتان باشد. سپس باید از فونداسیونی استفاده کنید که یک تا دو درجه تیره تر از پوستتان باشد. کل بحث آرایش کردن در استفاده از این لایه ها نهفته است. من از استفاده از کرم‌های فونداسیون خوشم می‌آید وTom Ford واقعا محصولات خوبی دراین زمینه دارد که با استفاده از آن می‌توانید پوشش خوبی به پوستتان بدهید.

همه چیز را درخشان کنید.

من به این کار اعتیاد دارم: دوست دارم تا پوست واقعا سرزنده و براق باشد. دوست دارم تا از یک مایع یا کرم، زیر پودر و برروی فونداسیون استفاده کنم. گزینه مورد علاقه من BECCA Shimmering Skin Perfector  است. من این را برروی نقاط برجسته گونه، بخش بالایی بینی (که عینک روی آن قرار می‌گیرد) ، درمرکز چانه و بالای خط لب استفاده می‌کنم و کمی از آن در این نواحی قرار داده و مخلوط می‌کنم. وقتی که این کار را انجام دادی، می‌توانید پودر براق کننده را استفاده کنید تا در مناطقی که این مایع را به کار برده اید، تاکید بیشتری بکنید. من استفاده از Anastasia Beverly Hills So Hollywood را ترجیح می ‌دهم.

سایه چشم به چشمان‌تان فرم دیگری می‌دهد

اگر می‌خواهید به چشمان‌تان حالت بادامی‌تری بدهید، می ‌توانید بخش گوشه های خارجی پلکتان را تیره تر کنید. اگر می‌خواهید چشم‌تان حالت گردتری داشته باشد، در طول شکل چشمان‌تان سایه بزنید. سایه‌های برنزه و یا به رنگ قهوه ای گرم و زنده، گزینه‌های مدنظر من هستند. این درسرتاسر دنیا زیباست و هیچ وقت با رنگ‌های طبیعی بد به نظر نمی‌رسید.

وقتی تردید دارید، مژه اضافه کنید

به هر ظاهری، یک جور مژه می‌آید. من طرفدار مژه های لیلی Lilly هستم. من به لیلی Lilly Ghalichi کمک کردم تا کلکسیون مژه هایش را طراحی کند و یکی از گزینه‌های مورد علاقه من مدل "پاریس" است. "پاریس" درحقیقت دسته‌های کوچک مژه است و من واقعا از دسته های کوچک مژه خوشم می آید چون ظاهری طبیعی وخوب به چشمان‌تان می‌دهد. اگر بخواهید کافی است که کمی ریمل روی آن‌ها بزنید تا حجمش را بیشتر کنید یا حتی مژه هایتان را در همان حال رها کنید. این روش درسرتاسر دنیا محبوب است.

لب های پرتری برای‌خود بسازید

روی باریک ترین بخش لب‌تان، خط بکشید و در داخل خط، تمام لب را با مداد خط لب رنگ کنید. این کار به لب های‌تان حجم می‌دهد؛ بعد روی آن هر رژ لبی که دوست دارید بزنید.

با ساختارها بازی کنید

 من از براق بودن خوشم می‌آید. کیلی هم برق لب‌های زیبایی دارد که من عاشقشان هستم. فکر می‌کنم هرکسی به این نیاز دارد که آنها را خریداری کند. یک برق لب خوب، به ظاهر شما نشاط بیشتری می‌دهد. پوست شما ممکن است گاهی مات باشد و اگر بخواهید در مجموع به صورت‌تان شور وحال بدهید و ظاهر بانشاطی داشته باشید، استفاده از یک برق لب به شما کمک زیادی می‌دهد.

ثابت کردن آرایش با اسپری فیکس کننده

بعد از اتمام آرایش‌تان و برای ثابت ماندن آن، از یک اسپری فیکس کننده خوب استفاده کنید . من از Tatcha Luminous Dewy Skin Mist استفاده می‌کنم و این برق و درخشش واقعا زیبایی به پوست می‌دهد. این کار باعث پودری شدن آرایش نمی‌شود و کاملا طبیعی و شکل پوست خودتان خواهد بود.

 

مقالات مرتبط

ترس کندال جنر از طرفدار عاشق پیشه

kendal-jenner


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر