رستوران لیمون در دل مجتمع مسکونی

از در که وارد می‌شوید، هر طرف را نگاه کنید، دیوارش یک رنگ است. یک طرف زرد، یک طرف قرمز. حتی سقف هر قسمت از لیمون هم رنگ مخصوص به خودش را دارد.

در مجتمع مسکونی سامان درست کنار استخر، ساختمان دو طبقه‌ی سفید رنگی هست که توجه شما را جلب خواهد کرد. ساختمانی با معماری مدرن و ساده و متفاوت با برج‌های مسکونی اطرافش. رستوران لیمون در این ساختمان با پنجره‌های بزرگ و رو به استخرش قرار دارد.

از در که وارد می‌شوید، هر طرف را نگاه کنید، دیوارش یک رنگ است. یک طرف زرد، یک طرف قرمز. حتی سقف هر قسمت از لیمون هم رنگ مخصوص به خودش را دارد.

فضای شاد و در عین حال مدرن لیمون و موسیقی مدرن و الکترونیک آن به شما انرژی می‌دهد و این همان هدفی است که مدیر این رستوران دنبال می‌کند. می‌توانید بیرون رستوران و در فضای سرسبز مجتمع بنشینید و یا به تراس طبقه‌ی بالا بروید و از محیط بی‌نظیر آن استفاده کنید. 

روزهای سرد هم سالن شاد و دلباز رستوران پذیرای شما خواهد بود. حتی میز و صندلی‌های این رستوران با کوسن‌هایی به رنگ‌ دیوارهای رنگارنگش، شادی را در شما تقویت خواهند کرد. 

منوی رستوران لیمون، بیشتر شامل انواع غذاهای آمریکای لاتین و اسپانیایی است. از پاییا و بوریتو گرفته تا انواع تاکو و فاهیتا و سالاد توستادا. لیمون، بعد از آن‌که میزتان را انتخاب کردید و نشستید، از شما با تورتیا و سس سالسا پذیرایی می‌کند. 

شما می‌توانید یک روز ناهار و یا شام به لیمون بروید و برای پیش‌غذا کسادیا سفارش بدهید و برای نوشیدنی اگر فصل هندوانه بود، مارگاریتای هندوانه را فراموش نکنید. غذای اصلی شما می‌تواند ماهی سمن با گشنیز پلو و سالسای پیمنتو باشد. اگر گیاهخوار هستید، از قسمت سبزرنگ منو، تاکوی سبزیجات را انتخاب کنید و از تازگی و مزه‌ی عالی آن لذت ببرید.

سیگار کشیدن در فضای داخلی رستوران آزاد نیست، اما در فضای آزاد رستوران امکانش موجود است. برای رفتن به لیمون، بهتر است از اتومبیل شخصی‌تان استفاده کنید و به مجتمع مسکونی سامان بروید.

رستوران لیمون را برای قرارهای دونفره‌تان انتخاب کنید و ساعتی را در کنار منظره‌ای سبز و زیبا با غذایی متفاوت و خوشمزه، شادِ شاد باشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر