رازهایی که تنها مردان خوش ‌پوش می ‌دانند

این مقاله به بررسی رازهای خوش پوشی از زبان افراد حرفه ای در صنعت مد می پردازد. رازهایی که می تواند به هر مردی در جذابیت بیشتر کمک کند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

رازهایی که تنها مردان خوش ‌پوش می ‌دانند

اگر اهل اخبار دنیای مد باشید، شانس اینکه به اصول ظاهری خود اهمیت دهید بیشتر است. همواره مطمئن باشید که لباسی مرتب به تن دارید، مثلاً پیراهن‌های خود را اتو می‌کنید. تفاوت میان یک تیپ خاص با جوراب و یا بدون جوراب را متوجه می‌شوید. به‌علاوه هرگز یک شلوار با فاق خیلی بلند (که در میان نوجوانان رایج است) نمی‌پوشید.

اما همه‌چیز به اینجا ختم نمی‌شود. داشتن دانش مربوط به دنیای فشن نیازمند این است که پا را فراتر از این اطلاعات ابتدایی بگذارید.

به همین منظور و به خاطر کمک به شما برای آگاهی بیشتر، بنیتا به سراغ چند متخصص این امر رفته تا اطلاعات آن‌ها را با شما به اشتراک بگذارد. زمان آن فرارسیده تا یک قدم به‌طرف جلو حرکت کنید.

تام شرِدِل ؛ خریدار محصولات آیدل من

ما بسیار شنیده‌ایم که افراد یک کت جین را بر روی یک اورشرت و یک پیراهن پوشیده و درنهایت بر روی آن هم یک کت دیگر می‌پوشند. برای اطلاع از نام اورشرت به مطلب 6 راه برای انتخاب لباسی مناسب بین فصل تابستان و پاییز مراجعه کنید. شما نیازی به پوشیدن این‌همه لباس ندارید. به این وضع خاتمه داده و این لباس‌ها را از تن خارج کنید.
به‌جای این کار یک پلیور از جنس پشم مرینوس تهیه کرده و آن را با بهترین کت خود ست کنید. اگر کت شما از نوع مرغوب باشد، دیگر نیازی نیست تا در زیر آن 4 لایه لباس بپوشید. دو دست لباس با جنس مرغوب بهتر از پوشیدن 5 دست لباس نامرغوب است.

تونی کوک ؛ سردبیر بخش پوشاک مردان فارفچ (FarFetch)

همیشه یک بسته دستمال مرطوب باکیفیت برای تمیز کردن سریع کفش‌های خود به همراه داشته باشید. به دنبال دستمال‌هایی بروید که قدرت پاک‌کنندگی آن‌ها بالا بوده و تمیزی را به کفش‌های سفید شما بازمی‌گردانند. به‌علاوه می‌توانید از دستمال‌های مرطوب مخصوص صورت که عمل لایه‌برداری را هم انجام می‌دهند استفاده کنید. این دستمال‌ها موجب تمیزی دو برابری کفش شما می‌شوند. به من اطمینان کنید، این کار جواب می‌دهد.

جان رابرتسون ؛ بلاگر در اوری‌دِی مَن

یک خیاط خوب برای خودتان پیدا کنید. چند تغییر جزئی و نه‌چندان گران‌قیمت در لباس‌های شما می‌تواند آن‌ها را با ظاهرتان کاملاً هماهنگ کند. برای مثال، ممکن است که در یک حراجی یک پالتوی خوب تهیه کرده باشید، اما سایز آن کمی برای شما بزرگ است. درنتیجه می‌توانید با مراجعه به خیاط خود اندازه‌ی آن را کاملاً مطابق اندامتان کنید.

خیاط

آدام بردی ؛ رئیس بخش تبلیغات و رویدادهای رافیانز باربِرز

هرگز موهای سروصورت خود را به‌عنوان دو مقوله‌ی جدا از هم تصور نکنید؛ بلکه آن‌ها را یکی بدانید. تنها به این خاطر که ریش درمی‌آورید، لازم نیست تا ریش بگذارید. تنها به این دلیل که دیگران ریش می‌گذارند، لازم نیست تا شما هم این کار را انجام دهید.

به این موضوع توجه داشته باشید که آرایش سروصورت شما تا چه اندازه با لباس‌های شما همخوانی دارند. مثلاً اگر دارای یک ظاهر جدید و ورزشکاری هستید، اصلاح صورت بیشتر مناسب حال شماست. بااین‌حال، اگر تمایل دارید تا رسمی‌تر به نظر برسید، یک ریش کوتاه روشی خوب برای اندکی جوان‌تر نشان دادن ظاهر شماست. برای مطالعه‌ی بیشتر به مطلب چگونه به اندازه‌ مناسب ریش دست یابیم مراجعه کنید.

جان هالت ؛ مدیر مالی مَسی پارتنرشیپ

سفرهای هرروزه با مترو در داخل شهر نتیجه‌ای جز کثیف و خراب شدن کفش‌های ما به سبب ازدحام جمعیت در داخل واگن‌ها ندارد. این سفرها مراقبت هرروزه و دائمی از کفش‌های ما را می‌طلبند.

بااین‌حال من معتقدم که فرقی نمی‌کند که به چه اندازه به پوشش خود اهمیت می‌دهید، شما نمی‌توانید نسبت به داشتن یک کفش خوب و باکیفیت بی‌تفاوت باشید. حتی اگر قرار باشد تا بخشی از روز خود را در مترو سپری کنید.
امروزه گزینه‌های چرمی و جیر مختلفی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همان‌طور که می‌دانید، می‌شود یک مرد متشخص را از روی کفش‌های او شناسایی کرد.

مراقبت از کفش

وارن بِکِت ؛ ستون نویس بخش پوشاک آقایان در مادمازل روبوت

زمانی که صحبت از دنیای فشن می‌شود، مدل‌ها به ضرورتی برای آن بدل می‌شوند؛ اما به مد روز بودن و شیک بودن لزوماً یک معنی را نمی‌رسانند.

توصیه‌ی اصلی من این است که چیزی را بپوشید که مناسب حال شما باشد. اگر آخرین مدل دنیای فشن مناسب قامت شما نیست، آن را کنار بگذارید. شما باید بدانید که چه چیزی به درد شما می‌خورد، درنتیجه به دنبال گزینه‌ای بروید که ظاهر شما برازنده نشان دهد. این گزینه لزوماً نباید آخرین مدل روز بازار باشد. شما در این لحظه نه‌تنها ظاهری بهتر خواهید داشت، بلکه احساس اعتمادبه‌نفس بالاتری نیز خواهید کرد.

ساموئل اسمیت ؛ رئیس بخش تولید در اوکی نی

یک جفت جوراب خوب فاکتوری مهم در استایل شما به‌حساب می‌آید، به‌خصوص اینکه به مانند من باشید و همیشه هم یک دست لباس ساده به تن کنید؛ مثلاً یک شلوار سرمه‌ای با یک پیراهن بافتنی ساده در زیر یک کت معمولی.
یک جفت جوراب با بافت، پارچه و اندازه‌ی قابل‌قبول ظاهر خوب شما را تکمیل خواهد کرد.

سایمون شیلوِرز ؛ رئیس بخش مردان در مچ فشن

هر از چند گاهی داشتن یک نگاه اجمالی و سریع به کمد لباس‌ها ضروری است، به‌خصوص اینکه قصد شما خرید یک دست لباس جدید هم باشد.

هرگز با قطعیت نگویید که به برخی از لباس‌ها علاقه‌ای ندارید، زیرا با این طرز فکر ممکن است دیگر نتوانید یک لباس خوب از آن دسته را بیابید. برای مثال من هرگز نگفته بودم که پیراهن‌های بافتنی را دوست دارم. تا اینکه یک‌بار یک پیراهن بافتنی را دیدم و عاشق آن شدم. به‌طورکلی باید در دنیای فشن روشن‌فکر بود.

کمد لباس ها

همیشه در کمد لباس‌های خود به مواردی چون لباس‌های جین، ژاکت‌ها و پیراهن‌های موردعلاقه دقت داشته باشید، زیرا این لباس‌ها برای زمان‌هایی که شما وقت کافی برای فکر کردن به لباس پوشیدن را ندارید بسیار مهم هستند. همیشه دقت کنید تا در کمد لباس خود چند گزینه‌ی شگفت‌انگیز داشته باشید. متأسفانه برخی از لباس‌ها کسل‌کننده هستند، اما همین لباس‌ها در برخی از شرایط و موقعیت‌ها ما را خاص‌تر نشان داده و اعتمادبه‌نفس ما را بالاتر می‌برند.

اگر به یک رنگ خاص علاقه ندارید، مثلاً رنگ‌های آبی تیره و خاکستری زغالی را نمی‌پسندید، اما مجبورید تا آن‌ها را به تن کنید، توجه خود را به سمت بافت و جنس لباس‌ها ببرید. پارچه‌های مختلف را باهم ترکیب کنید تا به چیزی دست یابید که حال شما را بهتر می‌کند. هم‌زمان با تکامل در دنیای لباس‌های مردانه، طراحان در حال امتحان کردن هر چه بیشتر پارچه‌ها با یکدیگر بوده و معمولاً بر روی بیش از یک نوع پارچه تمرکز می‌کنند. به دنبال این موارد رفته و آن‌ها را با چیزهایی که از قبل داشته‌اید ترکیب کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر