ست کردن رنگ لباس تابستانی و رنگ پوست

با اینکه رنگ پوست آدم‌ها انواع متفاوتی دارد ولی به طور کلی دو نوع رنگ پوست داریم : گرم و سرد

اگر چه در تابستان پوشیدن لباس های رنگی مد است اما باید بدانید چه رنگ لباسی به شما می آید. برای همین نیاز است که رنگ پوستتان را بشناسید و براساس همان تصمیم بگیرید.

با اینکه رنگ پوست آدم‌ها انواع متفاوتی دارد ولی به طور کلی دو نوع رنگ پوست داریم : گرم و سرد. رنگ پوست‌های گرم، ته‌ رنگ زرد داشته و رنگ پوست‌های سرد، ته‌ رنگ صورتی دارند. با اینکه با وجود میزان آفتاب‌ دیدگی پوستتان ممکن است رنگ پوستتان روشن‌تر و تیره‌تر شود ولی رنگ پوستتان یکسان باقی خواهد ماند.پوست روی مچ دست، آرنج و شقیقه بسیار نازک است و رگ‌هایی نزدیک به سطح دارد. اگر رنگ پوستتان به اندازه کافی روشن باشد، می‌توانید رگ‌ها را در این سه قسمت از بدن مشاهده کنید.

اگر رگ‌هایتان رنگ زیتونی و سبزرنگ دارند، رنگ پوست شما گرم است.اگر رگ‌هایتان آبی‌رنگ هستند، رنگ پوست شما سرد است.اگر نمی‌توانید رنگ درستی برای رگ‌هایتان عنوان کنید و مخلوطی از هر دو رنگ در آنها می‌بینید، رنگ پوست شما خنثی است.

 حالا براساس رنگ پوستتان در تابستان لباس‌های یاسی و آبی کمرنگ و سایه‌های ملایم و خنثی با ته رنگ گُلی بپوشید. رنگ‌های ملایم‌تر برای شما بهتر از رنگ‌های تند است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان