صباغ زاده در گفت و گو با میزان؛

به فیلم اولی ها بهایی داده نشد / "خفه گی" جیرانی در ۵ بخش اصلی شانس داشت

کارگردان "ایتالیا ایتالیا" گفت: به فیلم اولی ها آنچنان که باید بهایی داده نشد و فیلم هایی مثل "انزوا"، "۲۱ روز بعد" و "شماره ۱۷ سهیلا" خوب دیده نشدند و می توانست اتفاقات بهتری برای آنها بیافتد.

کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم ایتالیا ایتالیا در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص اسامی نامزدهای سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: در ابتدا به تمامی دوستانی که نامزد شده اند تبریک می گویم اما خوب این انتخاب ها برای من به عنوان مخاطب انتخابی کامل نبود.

به فیلم اولی ها بهایی داده نشد /

وی ادامه داد: مثلاً به نظرم حق "خفه گی" فریدون جیرانی این جایگاه نبود در 5 بخش اصلی شانس داشت. این فیلم باید برای "طراحی صحنه"، "فیلمبرداری" و "کارگردانی" و "گریم"، "موسیقی" نامزد می شد.

کارگردان "ایتالیا ایتالیا" افزود: به فیلم اولی ها آنچنان که باید بهایی داده نشد و فیلم هایی مثل "انزوا"، "21 روز بعد" و "شماره 17 سهیلا" خوب دیده نشدند و می توانست اتفاقات بهتری برای آنها بیافتد.

به فیلم اولی ها بهایی داده نشد /

صباغ زاده در مورد اعلام زودهنگام اسامی نامزدهای جشنواره خاطرنشان کرد: این کار درستی نبود و باید برنامه ریزی بهتری انجام می شد تا مخاطبان تا روز آخر به کاخ بیایند.






قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان