آخرین رویدادهای دنیای مد/ اینستامُد

در اینستامد به بررسی آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان مطرح جهان می‌پردازیم. این قسمت از اینستامد را علاوه بر کالکشن‌های جدید به آخرین رویدادهای مد اختصاص داده‌ایم.

آخرین رویدادهای دنیای مد/ اینستامُد

علاقمندان به دنیای مُد، دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند. یکی از راه‌های به روز بودن و اطلاع از آخرین اخبار، اینستاگرام است. در این سری مطالب در بنیتا که با نام «اینستامُد» می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید، آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان و برندهای مطرح دنیای مُد را برای شما قرار خواهیم داد. این قسمت را علاوه بر معرفی طرح‌ها و کالکشن‌های جدید به آخرین رویدادهای مد که با حضور سلبریتی‌ها هم همراه بوده اختصاص داده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

کالکشن جدید دی اند جی

آخرین پست‌های برند دلچه و گابانا یا همان برند دی اند جی، خبر از یک رویداد باشکوه در پالرمو می‌داد. این برند با ارسال تصاویری از مراحل آماده‌سازی این رویداد و مدل‌های شرکت‌کننده در پشت صحنه، کاربران اینستاگرام را نیز در هیجان این رویداد شریک می‌کرد. تصاویر بیشتر این رویداد و کالکشن جدید برند دی اند جی را می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام دلچه و گابانا ببینید.

کالکشن جدید دیوربرند دیور نیز برای نمایش اوت‌کوتور یا لباس‌های دوخت سفارشی پاییز و زمستان 2017-2018 آماده می‌شد. طراحی استیج این رویداد مهم را یک هنرمند ایتالیایی به عهده داشت. از سلبریتی‌های معروفی که در این رویداد حضور داشتند می‌توان از سلین دیون و رابرت پتینسون، هنرپیشه‌ی سری فیلم‌های «گرگ و میش» نام برد که هردو لباس‌هایی از طرح‌های دیور به تن داشتند. طرح‌های دیور اغلب شامل کت و دامن‌های بلند به رنگ‌ خاکستری بود و علاوه بر این کت و دامن‌ها کوتورهایی با گلدوزی‌های تاروت نیز به نمایش گذاشته شد. برای دیدن تصاویر بیشتری از این طرح‌ها می‌توانید به صفحه‌ی اینستاگرام برند دیور مراجعه کنید.

کالکشن برند شنلبرند شنل نیز اوت‌کوتورها یا لباس‌های دوخت سفارشی پاییز و زمستان 2017-2018 را از آخرین کالکشن خود به نمایش‌ گذاشت.سیلوئت معروف کت و دامن‌های شنل را می‌توانید در غالب این لباس‌ها مشاهده کنید. از سلبریتی‌هایی که در این مراسم حضور داشتند می‌توان از کریستین استوارت، هنرپیشه‌ی سری فیلم‌های «گرگ و میش»، کیتی پری و سوفیا کاپولا نام برد. تصاویر دیدنی این نمایش لباس را که در صفحه‌ی اینستاگرام برند شنل دیده می‌شود از دست ندهید.

یوجی یاماموتو

اگر بیوگرافی یوجی یاماموتو را در بنیتا خوانده باشید، با سبک کاری و طرح‌های او آشنا هستید. یوجی یاماموتو به تازگی از کالکشن بهار و تابستان 2018 خود رونمایی کرد. طرح‌هایی که در این نمایش زنده‌ی لباس دیده می‌شود با پیروی از سبک کاری یوجی یاماموتو به صورت ساده، آزاد و راحت طراحی شده بودند و اغلب در این طرح‌ها از موتیف‌ها و نقاشی‌های ژاپنی استفاده شده بود.

محصولات برند تام فوردبرند تام فورد در رویدادهای اوت کوتور شرکت نمی‌کند اما از اکسسوری‌هایی مانند کیف، کفش، عینک و کمربند رونمایی کرد که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

در اینستامد سعی می‌کنیم به برندهای مطرح بپردازیم. اگر برندی مد نظر شما عزیزان هست که دوست دارید اخبار آن را دنبال کنید، حتما در کامنت‌ها برای ما بنویسید تا در قسمت‌های بعدی به آن‌ها نیز بپردازیم.

اگر به اخبار جدید مد علاقه دارید می‌توانید مطالب «اینستامد» را در بنیتا دنبال کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر