از مد آقایان چه خبر؟/ اینستامُد

در اینستامد به بررسی آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان مطرح جهان می‌پردازیم. این قسمت از اینستامد را به جدیدترین لباس‌ها و اکسسوری‌ها از مد آقایان اختصاص داده‌ایم.

از مد آقایان چه خبر؟/ اینستامُد

علاقمندان به دنیای مُد، دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند. یکی از راه‌های به روز بودن و اطلاع از آخرین اخبار، اینستاگرام است. در این سری مقالات در بنیتا که با نام «اینستامُد» می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید، آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان و برندهای مطرح دنیای مُد را برای شما قرار خواهیم داد. این قسمت را به مد آقایان اختصاص داده‌ایم تا با جدیدترین‌های برندهای مختلف آشنا شویم. در ادامه با ما همراه باشید.

تام فورد

این هفته برند تام فورد در صفحه‌ی اینستاگرام خود تصویری از عینک‌های طبی و کت و پیراهن مردانه‌ی تام فورد قرار داد. این روزها مراقبت از پوست و استفاده از این محصولات تنها مختص خانم‌ها نیست. این برند در آخرین پست اینستاگرامی خود از یک پکیج هدیه که شامل محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و موی آقایان بود رونمایی کرد.

آلن دلون ادکلن دیوربرند دیور هم تعداد زیادی از پست‌های این هفته را در صفحه‌ی اینستاگرام خود به آقایان اختصاص داده بود. یکی از تصاویر (تصویر سمت راست در پایین) متعلق به لوکاس هجز هنرپیشه‌ی جوان آمریکایی است که برای کمپین DiorHommes با نام Into the night است که در کت و شلواری از طراحی‌های این برند ظاهر شده است. تصاویر بعدی متعلق به ادکلن جدید Eau Sauvage Parfum است که آلن دلون، هنرپیشه‌ی محبوب فرانسوی در دوران جوانی در کمپین تبلیغاتی این ادکلن بازی کرده بود.

کفش برند گوچی

برند گوچی عکس‌هایی از کفش‌های مردانه‌ی جدید این برند که دارای اپلیکه‌ها و نقش‌هایی از کالکشن‌ پاییز 2017 گوچی بود، منتشر کرد. این برند در طرح‌های جدید خود ازجمله کوله‌پشتی‌ها از نقش‌ها، پارچه‌ها و موتیف‌های زیاد و متنوعی استفاده کرده است.

کالکشن مردانه برند لویی ویتونبرند لویی‌ویتون در صفحه‌ی اینستاگرام خود، به مناسبت سی‌وپنجمین مسابقات قایقرانی America's Cup، محصولاتی از جمله کیف و لباس‌های ورزشی و لباس‌های کژوال و روزانه را معرفی کرد. 

لباس مردانه دلچه و گابانابرند دلچه و گابانا یا همان برند دی اند جی هم تقریبا تمام پست‌های این هفته را به آقایان اختصاص داده بود. این برند برای کمپین تبلیغاتی پاییز و زمستان 2017 دلچه و گابانا تصاویری از مدل‌های خود در پالرمو با لباس‌های جدید این برند را منتشر کرد. همچنین از کفش‌های جدید برند دی اند جی نیز رونمایی کرد. افرادی که این کتانی‌ها را خریداری می‌کنند می‌توانند پچ‌ها یا تکه‌های مورد علاقه‌ی خود را برای دوخته شدن روی کفش‌شان انتخاب کنند. در تصویر Twan Kuyper، مدل هلندی این برند را در حال انتخاب پچ برای کتانی‌های این برند می‌بینید.

لباس مردانه الکساندر مک کویین

یکی دیگر از برندهایی که از لباس‌های مردان کالکشن جدید خود در اینستاگرام رونمایی کرد، الکساندر مک کویین بود. این برند با انتشار این تصاویر به معرفی این طرح‌ها پرداخت. کت و شلوارهایی که در تصویر سمت راست دیده می‌شود از کالکشن پاییز و زمستان 2017 مک کویین هستند که کت و شلوار سیاه رنگ پرینت‌های سنجاق قفلی و زنجیر و کت و شلور سفید رنگ، نقشه‌ی قدیمی لندن را نشان می‌دهد. در تصویر وسط، زنجیر مردانه‌ای که با پر و سنجاق قفلی تزئین شده را می‌بینید که برای همین کت و شلوارها طراحی شده است و در نهایت تصویر سمت چپ کت وشلوار و پالتوی قرمز رنگ این برند را از کالکشن جدیدش نشان می‌دهد.

در اینستامد سعی می‌کنیم به برندهای مطرح بپردازیم. اگر برندی مد نظر شما عزیزان هست که دوست دارید اخبار آن را دنبال کنید، حتما در کامنت‌ها برای ما بنویسید تا در قسمت‌های بعدی به آن‌ها نیز بپردازیم.

اگر به اخبار جدید مد علاقه دارید می‌توانید مطالب «اینستامد» را در بنیتا دنبال کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان