کالکشن هایی برای ماه مبارک رمضان/ مد و حجاب

دلچه و گابانا که کالکشن حجاب آن بسیار معروف شده است به همراه چند برند جهانی دیگر کالکشنهای حجابی مخصوص ماه مبارک رمضان عرضه کرده‌اند که در این مطلب به آنها می‌پردازیم.

کالکشن هایی برای ماه مبارک رمضان/ مد و حجاب

حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست. مسلمانان هم می‌توانند استایل زیبا و مد روز داشته باشند و در دنیای مد فعالیت کنند. اخیرا کمپانی‌های مد، نشان داده‌اند که تمایل دارند در مجموعه کارها و طرح‌هایشان از حجاب استفاده کنند. برندهای زیادی در سراسر دنیا به این منظور شکل گرفته‌اند. در سری مقاله‌های مد و حجاب در بنیتا، به معرفی و بررسی این برندها می‌پردازیم. این بار به برندهایی می‌پردازیم که به مناسبت ماه مبارک رمضان کالکشن‌های حجاب عرضه کرده‌اند.

کالکشن حجاب

از زمانی که دنیای مد شروع به فعالیت در زمینه‌ی حجاب کرد تقریبا دو سال می‌گذرد و طی این مدت به یکی از بخش‌های رو به توسعه در صنعت مد تبدیل شده است. کالکشن‌هایی مانند مجموعه حجاب دلچه و گابانا، مجموعه حجاب برند نایکی برای ورزشکاران از نمونه‌های فعالیت برندها درر زمینه‌ی لباس های پوشیده و اسلامی هستند. جالب است که مشتریان این کالکشن‌ها تنها زنان مسلمان نیستند بلکه زنان و دختران غیر مسلمانن هم بخاطر تاثیری که از فشن بلاگرهای مسلمان می‌گیرند و راحتی‌ای که در لباس‌های پوشیده حس می‌کنند، به استفاده از کالکشن‌های حجاب رویی می‌آورند. به دنبال این پیشرفت، برندهایی چون منگو، زارا، تامی هیلفیگر، دلچه گابانا و دیگر برندها شروع به طراحی و عرضه‌ی مجموعه لباس‌هاییی برای ماه مبارک رمضان شدند. این لباس‌ها شامل روسری‌ها، عبایا و لباس‌های ماکسی و پوشیده هستند.

لندن در سال 2017 با نمایش زنده‌ی لباسی با عنوان «سبک زندگی مسلمانان، با برند Modanisa شاهد اولین هفته‌ی مد حجاب بود و در این نمایش، حلیمه آدن، یکی از معروف ترین مدل‌های حجاب به نمایش لباس‌ها پرداخت. لباس‌هایی که برای ماه مبارک رمضان طراحی و تولید شده‌اند و به منظورر  شرکت در مجلسی مانند میهمانی‌های افطاری و اعیاد هستند.

حلیمه آدن

برندهای زیادی در این زمینه در ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بیشتر روی طراحی روسری و عبایا است. یکی از برندهایی که کمی متفاوت‌تر عمل کرده و طرح‌های متنوع‌تری برای حجاب عرضه می‌کند، برند Diana Kotb است که در قسمت بعدی از سری مطالب مد و حجاب حتما بهه  معرفی این برند خواهیم پرداخت. طرح های متفاوت این برند آن را از دیگر برندهای بین‌المللی حجاب متمایز ساخته است.

مد و حجاب

یکی از جدیدترین کالکشن‌های ماه مبارک رمضان مربوط به یکی از پیشتازان این صنعت و یکی از اولین برندهایی است که مد را با حجاب تلفیق کرد؛ برند دلچه و گابانا. این برند برای نمایش این لباس‌ها از یکی از فشن بلاگرهای مسلمان نیز استفاده کرده است. در زیر می‌توانید طرح‌های جدید برند دلچه و گابانا که شامل عبایا و روسری است را ببینید.

حجاب دلچه گابانا

حجاب دلچه و گابانا

پیش از این برند ایرانی «نیو حجاب» را در بنیتا معرفی کردیم که می‌توانید در مطلب «معرفی برند نیوحجاب» درباره‌ی آن بیشتر بخوانید. همچنین می‌توانید کانال تلگرام بنیتا و صفحه‌ی اینستاگرام بنیتا را نیز دنبال کنید.

هر هفته، یکشنبه‌ها با یک مطلب درباره‌ی مد و حجاب همراه شما هستم. نظرات و پیشنهادات خود را در کامنت‌ها با من درمیان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر