ماهان شبکه ایرانیان

برند نیو حجاب؛ معرفی برندهای مطرح حجاب/ مد و حجاب

این روزها می‌توان حجاب را در برندها و مجموعه لباس‌های بسیاری دید. به‌علاوه افراد زیادی در فضای مجازی به دنبال نشان دادن استایل‌هایی زیبا و با حجاب هستند. این بار به معرفی یک برند ایرانی به نام نیو حجاب می‌پردازیم که در تلاش است لباس‌هایی شیک و در خور زنان مسلمان طراحی و عرضه کند.

برند نیو حجاب؛ معرفی برندهای مطرح حجاب/ مد و حجاب

حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست. مسلمانان هم می‌توانند استایل زیبا و مد روز داشته باشند و در دنیای مد فعالیت کنند. اخیرا کمپانی‌های مد، نشان داده‌اند که تمایل دارند در مجموعه کارها و طرح‌هایشان از حجاب استفاده کنند. برندهای زیادی در سراسر دنیا به این منظور شکل گرفته‌اند. در سری مقاله‌های مد و حجاب در بنیتا، به معرفی و بررسی این برندها می‌پردازیم. امروز با یک برند ایرانی، برند نیو حجاب آشنا خواهیم شد.

 

درباره برند نیو حجاب

برند نیو حجاب

برند «نیوحجاب» در سال 2011 در ژنو، در سوییس افتتاح شد. هدف برند نیو حجاب حمایت از زنان و دختران مسلمانی است که دوست دارند شیک و مد روز در جامعه حاضر شوند و در عین حال از اعتقادات خود نیز دور نشوند و به علاوه بتوانند آزدانه در جوامع مختلف فعالیت کنند. برند نیوحجاب همواره در تلاش بوده تا لباس‌هایی با کیفیت و مطابق با موازین اسلامی برای زنان مسلمان طراحی کند و از همان ابتدا توانست مشتری هایی از سراسر دنیا جذب کند. طراحی‌های این برند با رعایت پوشیدگی و قوانین اسلامی است و در عین حال می‌توان حس شیک بودن و به‌روز بودنی که در مد ایتالیایی و فرانسوی دیده می‌شود را در این برند نیز دید. این برند توانسته به موفقیت‌های زیادی در عرصه‌ی بین‌المللی دست پیدا کند و با رسانه‌های زیادی از جمله بزرگترین رسانه‌ی اسلامی در آلمان، اتریش و سوییس مصاحبه داشته باشد. برند نیو حجاب به صورت فروشگاه آنلاین فعالیت می‌کند اما در صدد تاسیس فروشگاه نیز هستند.

در سال 1394، اولین فروشگاه برند نیوحجاب در تهران، در مجتمع تجاری «بام برند سنتر» در فرمانیه افتتاح شد که در این مراسم علاوه بر اهالی مد و رسانه، سلبریتی‌هایی از جمله نیوشا ضیغمی، شقایق فراهانی، شیلا خداداد و هنرمندان دیگر حضور داشتند. برند نیوحجاب تاکنون در نمایشگاه ها و نمایش‌های زنده‌ی لباس زیادی در سراسر دنیا شرکت کرده و به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

 

محصولات

نیو حجاب

طراحی‌های برند نیوحجاب شامل مانتو، عبایا، شال و روسری و اکسسوری است. در بخش لباس‌های کژوال یا غیر رسمی، مانتوهایی که حالت اسپرت‌ و نیمه رسمی دارند، در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف دیده می‌شوند. در بخش عبایا و پیراهن‌ها می‌توانید لباس‌های بلندتر و گشادتر را ببینید که دارای تنوع زیادی هستند. هم مانتوها و هم عبایا و پیراهن‌ها در انواع مختلفی از جمله گلدوزی شده، گیپوردار، اپلیکه شده، طرح‌های گلدار و ... طراحی و عرضه شده‌اند. عبایا برای هر موقعیتی مناسب است. طرح‌های عبایا را می‌توانید در وبسایت برند نیو حجاب ببینید.

بخش دیگری از محصولات برند نیوحجاب، بخش لباس‌های دست‌دوز و سفارشی است. زمان و ظرافتی که برای هرکدام از این طرح‌ها گذاشته می‌شود بیشتر از سایر طرح‌ها است و اغلب به صورت سفارشی و تک دوخته می‌شود. این لباس‌ها تنوع زیادی داشته و اغلب جزئیات ظریف و زیبایی دارند. در بخش لباس‌های دست‌دوزی شده، طرح‌هایی لوکس تر و گران‌قیمت‌تر هم وجود دارند که به گفته‌ی همین برند برای موقعیت‌های خاصی طراحی شده و هر خانمی باید یکی از این طرح‌ها را داشته باشد تا بتواند از بقیه شیک‌تر و خاص‌تر به نظر بیاید.

شال‌ها و روسری‌های این برند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به راحتی با هرکدام از مانتوهای این برند ست می‌شوند. علاوه بر طرح‌هایی مانند گلدار و ساده، می‌توانید طرح‌های خاصی چون نقاشی‌ها را نیز روی این شال‌ها و روسری‌ها ببینید.

برند نیو حجاب

 پیش از این برند ایرانی «کمرون زیگزال» را در بنیتا معرفی کردیم که می‌توانید در مطلب «معرفی برند کمرون زیگزال» درباره‌ی آن بیشتر بخوانید.دهمچنین می‌توانید کانال تلگرام بنیتا و صفحه‌ی اینستاگرام بنیتا را نیز دنبال کنید.

هر هفته، یکشنبه‌ها با یک مطلب درباره‌ی مد و حجاب همراه شما هستم. نظرات و پیشنهادات خود را در کامنت‌ها با من درمیان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان