ماهان شبکه ایرانیان

فستیوال کن و نمایش دیور در موزه‌ میهو در ژاپن/ اینستامُد

صنعت مد روز به روز در حال پیشرفت است. در سری مطالب اینستامد به جدیدترین پست‌های اینستاگرامی طراحان مد می‌پردازیم. در این قسمت به رویدادهای دیور و لویی ویتون و همچنین بخشی از فستیوال کن می‌پردازیم.

فستیوال کن و نمایش دیور در موزه‌ میهو در ژاپن/ اینستامُد

علاقمندان به دنیای مُد، دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند. یکی از راه‌های به روز بودن و اطلاع از آخرین اخبار، اینستاگرام است. در این سری مقالات در بنیتا که با نام «اینستامُد» می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید، آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان و برندهای مطرح دنیای مُد را برای شما قرار خواهیم داد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

lv1.png

چند روز قبل از اجرای مراسم باشکوه لویی ویتون در موزه‌ی میهو در ژاپن، این برند در صفحه‌ی اینستاگرامش با انتشار این تصویر شمارش معکوس این رویداد را آغاز کرده بود. این مراسم در موزه‌ی میهو در نزدیکی کیوتو برگزار شد.

lv2.png

سپس با انتشار این تصویر به معرفی لوکیشن این کروز پرداخت. «یک هارمونی زیبا بین معماری و طبیعت؛‌ موزه‌ی میهو در نزدیکی کیوتو، لوکیشن رویداد لویی‌ویتون کروز»

lv%203.png

مدل آرایش مدل‌ها از یک الگو پیروی می‌کرد ولی در عین حال متنوع و زیبا بود. این یکی از مدل‌های آرایش در مراسم لویی ویتون کروز است. آن‌گونه که لویی‌ویتون توصیف می‌کرد: «ترکیبی خاص از آینده‌نگری و شعر»

lv4.png

مراسم لویی ویتون کروز 2018، با ورود دونا، هنرپیشه‌‌ و مدل کره‌ای به پایان رسید. در طول مراسم این برند با استفاده از لایو اینستاگرام، گوشه‌هایی از مراسم را برای علاقمندان به نمایش می‌گذاشت.

lv5.png

لویی ویتون کروز 2018، مجموعه‌ای است که با استفاده از عناصر مختلف ژاپن طراحی و اجرا شده است.

lv6.png

برند دیور نیز از هفته‌ی پیش شروع به معرفی این رویداد کرده بود و این هفته با انتشار تصاویری، بیشتر به معرفی رویداد دیور کروز 2018 پرداخت. به گفته‌ی این برند، این کالکشن بر روی گلدوزی و کار دست تمرکز دارد و از زنانگی، طبیعت و قدرت جادویی زمین الهام گرفته است.

 dior%2011.png

دیور همچنین از مراحل آماده‌سازی کوتورهای گلدوزی شده‌ی دیور برای هفتادمین جشنواره‌ی کن خبر داد.

rl1.png

برند رالف لارن تصویری از مونیکا بلوچی با لباسی از رالف لارن در جشنواره‌ی کن به نمایش گذاشت.

اگر علاقه دارید از آخرین پست‌های طراحان مطلع شوید، مطالب اینستامُد را دنبال کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان