اینستامُد/ از تبریک روز مادر تا تولد آقای ولنتینو

صنعت مد روز به روز در حال پیشرفت است. در سری مطالب اینستامد به جدیدترین پست‌های اینستاگرامی طراحان مد می‌پردازیم. این هفته مناسبت‌هایی از جمله روز جهانی مادر و تولد آقای ولنتینو را پشت سر گذاشتیم که در برخی برندها پست‌های اینستاگرام خود را به این مناسبت‌ها اختصاص داده بودند.

اینستامُد/ از تبریک روز مادر تا تولد آقای ولنتینو

علاقمندان به دنیای مُد، دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند. یکی از راه‌های به روز بودن و اطلاع از آخرین اخبار، اینستاگرام است. در این سری مقالات در بنیتا که با نام «اینستامُد» می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید، آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان و برندهای مطرح دنیای مُد را برای شما قرار خواهیم داد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

fendiiii.png

«صبحانه در تخت‌خواب و یک هدیه‌ی کوچک اما لوکس از برند فندی؛ برای بهترین مادر دنیا مناسب‌ترین هدیه را بخرید.» این جمله‌ای است که برند فندی به مناسبت روز جهانی مادر در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد. کیف‌های فندی همیشه وسوسه‌انگیز بوده‌اند و این کیف کوچک و شیک هم می‌تواند برای هر خانمی ایده‌آل باشد.

9.png

«بهترین انتخاب برای مادر». مایکل کورس نیز با انتشار این تصویر در صفحه‌ی اینستاگرامش هدیه‌ای برای روز مادر پیشنهاد کرده بود. آخرین پست‌های صفحه‌ی اینستاگرام برند مایکل کورس پر از تصاویری از کالکشن‌ جدید او، از لباس گرفته تا اکسسوری‌ها به رنگ‌های صورتی و رز گلد بود. می‌توانید تصاویر بیشتر را در صفحه‌ی اینستاگرام این برند ببینید.

2.png

برند گوچی این هفته تصویری از جرد لتو، هنرپیشه و خواننده‌ی محبوب آمریکایی که در فیلم «جوخه‌ی انتحار» در نقش جوکر بازی کرد، در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد. این تصویر مربوط به کمپین تبلیغاتی ادکلن GuiltyNotGuilty است.

14dior.png
برند دیور در حال تدارک دیدن یک فشن شو در کالیفرنیاست و آخرین پست‌های اینستاگرامی این برند اغلب به این فشن شو و آماده‌سازی فضای این رویداد است که با هشتگ DiorCruise منتشر می‌شود. بقیه‌ی تصاویر آماده‌‌سازی این رویداد را می‌توانید در صفحه‌ی اینستاگرام برند دیور ببینید.

11.png

برند بالمین با انتشار این تصویر کالکشن جدید مردانه‌ی خود را معرفی کرد و تصاویر این کالکشن را با هشتگ Balmainarmy به اشتراک گذاشت که می‌توانید تصاویر این کالکشن را در صفحه‌ی اینستاگرام بالمین ببینید.

5.png

الکساندر مک‌کویین تصویری از لباس‌های گلدوزی شده‌اش منتشر کرد و این‌بار برخی از پست‌های اینستاگرامش را به جزئیات این لباس‌ها اختصاص داد. شاید در نگاه اول این جزئیات که کاملا هنرمندانه کار شده‌اند در لباس‌ها به چشم نیایند. دیدن این گلدوزی‌های هنرمندانه خالی از لطف نیست. می‌توانید بقیه‌ی این تصاویر را در صفحه‌ی اینستاگرام الکساندر مک‌کویین ببینید.

6.png

معمولا تصاویر طراحان را در همه‌جا می‌توان دید به‌جز صفحه‌ی اصلی این برندها! اما این هفته برند شنل تصویری از کار لگرفلد محبوب و ماریا زاراگوزا یکی از مدل‌های این برند در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد.

vogue.png
به مناسبت تولد 85 سالگی آقای ولنتینو، مجله‌ی وگ تصویری از خانه‌ی لوکس ایشان منتشر کرد. به علاوه خود آقای ولنتینو در صفحه‌ی اینستاگرامش از تبریک‌هایی که دریافت کرده بود، تشکر کرد.

13.png

اگر به دنیای مد و اخبار بروز آن علاقه دارید، می‌توانید سری به مقاله‌ی « اینستامد/ رویداد مت گالا» بزنید. 

هر هفته، با «مروری بر اینستاگرام طراحان و برندهای معروف» همراه شما هستم. نظرات و پیشنهادات خود را در کامنت‌ها با من درمیان بگذارید. همچنین می‌توانید کانال تلگرام بنیتا  و صفحه‌ی اینستاگرام بنیتا را نیز دنبال کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر